Професійне навчання публічних службовців яу умова реалізації професійного проєкту
Переглянути
Дата
2020Автор
Липовська, Наталія Анатолівна
Атаманчук, Петро Павлович
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Мета дослідження – обґрунтувати необхідність підтримки системи професійного навчання державних службовців як необхідної умови модернізації державної служби. Методологічною основою роботи є соціокультурний підхід у поєднанні з методами соціологічної діагностики – анкетуванням та спостереженням. Обґрунтовані умови реалізації професійного проекту державного службовця в Україні. Наголошується, що збереження інтегрованої системи професійно-технічного навчання має значні переваги, такі як: забезпечення належного рівня та якості освітніх програм, формування професійно-освітнього та дослідницького середовища з урахуванням освітніх потреб державних службовців. Застосування результатів дослідження: Акцентовано увагу на необхідності внесення змін до Концепції реформування системи професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад щодо збереження пріоритету Національної академії державного управління та її регіональних інститутів. ȱв інтегрованій системі професійного навчання державних службовців. Доведено, що цілісна реалізація професійного проекту державних службовців можлива лише за умови збереження системи елітарної освіти. The purpose of the study is to substantiate the need to support the system of professional training of public servants as a necessary condition for the modernization of public service. The methodological basis of the work is a socio-cultural approach in combination with the methods of sociological diagnostics – questionnaires and observation. Substantiated conditions for the implementation of the professional project of civil servants in Ukraine. It is emphasized that maintaining an integrated system of vocational training has significant advantages, such as: ensuring the appropriate level and quality of educational programs, the formation of vocational education and research environment, taking into account the educational needs of public servants. Application of research results: Emphasis is placed on the need to amend the Concept of reforming the system of professional training of civil servants, heads of local state administrations, their first deputies and deputies, local government officials and deputies of local councils to preserve the priority of the National Academy of Public Administration and its regional institutes. ȱn the integrated system of professional training of public servants. It is proved that the integral implementation of the professional project of public servants is possible only if the system of elite education is preserved.