Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛиповська, Н. А.
dc.date.accessioned2023-09-13T08:41:49Z
dc.date.available2023-09-13T08:41:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationЛиповська Н. А. Інструментальний характер публічної служби / Липовська Н. А. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 18-23uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164475
dc.description.abstractДискусія про те, як співвідносяться один з одним і взаємодіють між собою елементи системи публічного управління триває до цього часу. При цьому часто створюється враження, що політичні рішення ухвалюються міністрами індивідуально. Ця точка зору підтримується ліберально-демократичною конституційною теорією: уряд спільно з парламентом визначає політику (ухвалює рішення), а система публічного управління здійснює її (виконує рішення) і започатковується в роботі М.Вебера «Політика як покликання і професія», який ввів до теорії соціальних наук уявлення про розмежування між політикою і управлінням (адмініструванням).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДРІДУ НАДУuk_UA
dc.subjectсистема публічного управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectпроцеси дезорганізаціїuk_UA
dc.subjectдеструктивна дезорганізаціяuk_UA
dc.subjectпублічна службаuk_UA
dc.titleІнструментальний характер публічної службиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk35.08uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу