Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКирнос, Олена
dc.contributor.authorЧерненко, Олена
dc.date.accessioned2023-09-25T14:00:41Z
dc.date.available2023-09-25T14:00:41Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164673
dc.descriptionВ інформаційно-аналітичному розділі описані етапи процесу прийняття рішень, методи та алгоритми системи підтримки прийняття рішень. Розглянуті класифікація рішень та можливі методи вирішення задачі, розглянуті бази даних та веб-сайти для розвитку підприємства. У спеціальному розділі використано системний аналіз, на основі визначених підфункцій побудовані функціональна модель системи і її декомпозована модель. Для вирішення задачі вибору додаткового напряму діяльності підприємства застосовано метод аналізу ієрархій та реалізовано за допомогою онлайнового сервісу Decisioner. Виходячи з отриманих результатів була побудована база даних і майбутній вигляд інтернет-магазинуuk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність отриманих результатів полягає у тому, що для особи, яка приймає рішення полегшується процес прийняття рішень за допомогою використання системи підтримки та прийняття рішеньuk_UA
dc.description.abstractМета досліджень: розробка системи підтримки прийняття рішень для обрання напряму діяльності приватного підприємства «Електробаза».uk_UA
dc.description.abstractВідкриття додаткового напряму діяльності – актуальне завдання у багатьох компаніях, зокрема під час планування розширення підприємства. Для розв’язання даної проблеми необхідно зробити оптимальний вибір напряму діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleАналіз діяльності та оптимізація розвитку торгівельного підприємства на основі сучасних методів прийняття рішеньuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу