Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГоворуха, Андрій
dc.date.accessioned2023-09-28T15:34:06Z
dc.date.available2023-09-28T15:34:06Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164923
dc.description.abstractМета роботи: підвищення ефективності роботи сайту маркетплейсу «Olist» за рахунок класифікації споживачів на основі їхніх відгуків щодо купленого товару.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність роботи полягає в автоматизація процесу обробки зворотної реакції споживача, що зекономить грошові ресурси підприємства і дозволить перенаправити їх на вирішення виявлених проблем.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleДослідження поведінки споживача за допомогою методів машинного навчанняuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу