Розбудова інституційної спроможності комунікаційних підрозділів органів публічного управління у контексті впровадження маркетингових комунікацій
Date Issued
2018
Author(s)
Збираник, Ю. В.
Abstract
Інструменти маркетингової комунікації покликані підтримувати процеси
публічного управління у напрямку забезпечення потреб та інтересів як окремих
громадян та і усього суспільства.
Публічне управління перебуває у стані перманентної трансформації,
удосконалення у напрямку більшої відкритості до змін, до подальшої соціалізації,
орієнтації на потреби громадян і суспільство. Соціально-орієнтоване управління
стає першочерговим етапом розвитку публічного управління, та разом з тим,
впровадження елементів маркетингових комунікацій, може стати викликом у
процесі реформування публічного управління.
публічного управління у напрямку забезпечення потреб та інтересів як окремих
громадян та і усього суспільства.
Публічне управління перебуває у стані перманентної трансформації,
удосконалення у напрямку більшої відкритості до змін, до подальшої соціалізації,
орієнтації на потреби громадян і суспільство. Соціально-орієнтоване управління
стає першочерговим етапом розвитку публічного управління, та разом з тим,
впровадження елементів маркетингових комунікацій, може стати викликом у
процесі реформування публічного управління.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
2018_6_2018_12_21_material_dums-222-224.pdf
Size
133.82 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):e1677fb0df4049eb393397404364ffd1
