Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Теорія та практика публічної служби
  4. Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р.
  5. Розбудова інституційної спроможності комунікаційних підрозділів органів публічного управління у контексті впровадження маркетингових комунікацій
 
  • Details

Розбудова інституційної спроможності комунікаційних підрозділів органів публічного управління у контексті впровадження маркетингових комунікацій

Date Issued
2018
Author(s)
Збираник, Ю. В. 
Abstract
Інструменти маркетингової комунікації покликані підтримувати процеси
публічного управління у напрямку забезпечення потреб та інтересів як окремих
громадян та і усього суспільства.
Публічне управління перебуває у стані перманентної трансформації,
удосконалення у напрямку більшої відкритості до змін, до подальшої соціалізації,
орієнтації на потреби громадян і суспільство. Соціально-орієнтоване управління
стає першочерговим етапом розвитку публічного управління, та разом з тим,
впровадження елементів маркетингових комунікацій, може стати викликом у
процесі реформування публічного управління.
Subjects

маркетингові комунік...

публічне управління

перманентна трансфор...

соціально-орієнтоване...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

2018_6_2018_12_21_material_dums-222-224.pdf

Size

133.82 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):e1677fb0df4049eb393397404364ffd1

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify