Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМолчанова, Марія Володимірівна
dc.date.accessioned2023-10-10T20:19:09Z
dc.date.available2023-10-10T20:19:09Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.citationМолчанова М.В. Обґрунтування ефективності рішень у сфері управління товарною номенклатурою (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп НТЗ»)/ М.В. Молчанова. – Д. НТУ «ДП», 2023. – 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165081
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступають процеси обґрунтування ефективності рішень у сфері управління товарною номенклатурою виробничого підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо обґрунтування ефективності рішень у сфері управління товарною номенклатурою виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: досліджено товар та товарна номенклатура, як маркетингові категорії; показано зв’язок товарної номенклатури з асортиментом; визначено товарна політика, як маркетинговий комплекс рішень та діяльності виробничої компанії; розглянути особливості управління товарним асортиментом та номенклатурою; надано характеристика діяльності підприємства; охарактеризовано конкурентне оточення ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»; оцінено фінансово-економічні показники ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»; розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовища підприємства; здійснено аналіз продуктової номенклатури методом ABC-XYZ аналіза; виконано аналіз металургійної галузі методом «5 сил» Портераuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступають процеси обґрунтування ефективності рішень у сфері управління товарною номенклатурою виробничого підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо обґрунтування ефективності рішень у сфері управління товарною номенклатурою виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: досліджено товар та товарна номенклатура, як маркетингові категорії; показано зв’язок товарної номенклатури з асортиментом; визначено товарна політика, як маркетинговий комплекс рішень та діяльності виробничої компанії; розглянути особливості управління товарним асортиментом та номенклатурою; надано характеристика діяльності підприємства; охарактеризовано конкурентне оточення ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»; оцінено фінансово-економічні показники ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»; розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовища підприємства; здійснено аналіз продуктової номенклатури методом ABC-XYZ аналіза; виконано аналіз металургійної галузі методом «5 сил» Портераuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject.ТОВАРНА НОМЕНКЛАТУРА, АСОРТИМЕНТ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПОКАЗНИКИ, УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ НОМЕНКЛАТУРОЮuk_UA
dc.titleОбґрунтування ефективності рішень у сфері управління товарною номенклатурою (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод»)uk_UA
dc.title.alternativeSubstantiation of the efficiency of decisions in the field of product nomenclature management (based on the materials of Public JSC “Interpipe Nizhnedneprovsky Tube Rolling Plant”)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу