Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСаксонова, Катерина Владиславівна
dc.date.accessioned2023-10-11T19:09:41Z
dc.date.available2023-10-11T19:09:41Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.citationСаксонова К.В. Формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок (за матеріалами ТОВ «Люстдорф» / К.В. Саксонова. – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165100
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступає – процес формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: виконано аналіз теоретичних засад формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок; визначенні основних проблем виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства; обґрунтувань рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності підприємства шляхом впровадження інноваційно-інвестиційного проєкту на зовнішній ринокuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступає – процес формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: виконано аналіз теоретичних засад формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок; визначенні основних проблем виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства; обґрунтувань рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності підприємства шляхом впровадження інноваційно-інвестиційного проєкту на зовнішній ринокuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ПОКАЗНИКИ, ПІДПРИЄМСТВО, РІШЕННЯuk_UA
dc.titleФормування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок (за матеріалами ТОВ «Люстдорф»uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the enterprise strategy for entering the foreign market (based on the materials of LLC “Loostdorf”)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу