Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЯрославцева, Вікторія
dc.contributor.authorКрапівіна, Галина
dc.date.accessioned2023-11-23T12:57:44Z
dc.date.available2023-11-23T12:57:44Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЯрославцева В. Сучасні напрями підвищення якості обслуговування споживачів в туризмі / Ярославцева Вікторія, Крапівіна Галина // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 62-64.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165277
dc.description.abstractКоронавірусна інфекція надовго стає реальністю, що визначає глибокі структурні зміни в якості обслуговування споживачів в туризмі. Зокрема, значне скорочення туристичних потоків призводить до подорожчання туристичних сервісів, бо постачальники послуг вимушені збільшувати розцінки в умовах обсягів, що падають. Тому невдовзі туризм може стати прерогативою лише забезпеченої публіки, що подорожує. Хай й не в найближчій перспективі, долею туристів з доходом не вище середнього будуть віртуальні поїздки та екскурсії, що буде здійснюватися за допомогою спеціалізованих сайтівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристична діяльністьuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.titleСучасні напрями підвищення якості обслуговування споживачів в туризміuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу