Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБаржак, Єва
dc.date.accessioned2023-12-01T20:38:21Z
dc.date.available2023-12-01T20:38:21Z
dc.date.issued2022-01-14
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165359
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі було досліджено маркетингову діяльність підприємства на ринку медичних товарів. Виявлено управлінську проблему підприємства, що полягає у незначний частці бренду на ринку В2В та необхідності збільшення його впізнаваності. Проведено детальний аналіз зовнішнього (можливості та загрози) та внутрішнього (сильні та слабкі сторони) середовищ підприємства. Проаналізовано портфель товарів підприємства, виділені акцентні асортиментні групи. Сформовані маркетингові цілі підприємства. Проведене дослідження медіа переваг на ринку В2В. Розроблено стратегію просування компанії на ринку медичних товарів. Оцінено економічну ефективність та результативність запропонованих заходів. Об’єкт розроблення: маркетингова політика просування компанії на В2В ринку. Мета кваліфікаційної роботи: формування стратегії просування компанії на В2В ринку медичних товарів. Положення, що захищаються: - результати проведення дослідження медіа переваг дозволили визначити найбільш дієві інструменти просування, що впливають на вибір постачальника медичних товарів, задля розроблення раціонального медіа плану для бренда; - результати дослідження комплексу маркетингу підприємства та його маркетингового середовища дозволили сегментувати клієнтів та визначити головні сегменти, з якими співпрацює компанія. Інформація щодо впровадження: Результати дослідження використовуються корпорацією «Біосфера», а саме напрямком Biosphere Professional задля розробки маркетингової стратегії просування ТМ «Mercator Medical». Апробація результатів. Результати маркетингового дослідження, що ввійшли до кваліфікаційної роботи, були апробовані на міжнародних конференціях а саме: • Altukhova E., Kuvaieva T.V. Social media marketing. Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff. Dnipro, Dnipro University of Technology, 2020. P. 9-10. • Altukhova Y., Kuvaieva T.V., Lapina V.O. SMM in modern business. Розширюючи обрії: зб. тез шістнадцятого міжнар. форуму студ. І молодих учених, 21 – 22 квітня 2021 р., м. Дніпро/ за ред. С. І. Кострицької; М-во освіти і науки України; Дніпровська політехніка. Д.: ДП, 2021. P. 11-14. • Barzhak Y., Kuvaieva T.V. Marketing research of medical products and services. Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff. Dnipro, Dnipro University of Technology, 2021. Результати отримані вході написання кваліфікаційної роботи викладені та опубліковані у фаховому електронному журналі «Економіка та суспільство». (Куваєва Т.В., Баржак Є.Д. Просування товарів медичного призначення у соціальних мережах. Економіка та суспільство. 2021. № 33. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/952 DOI: 10.32782/2524-0072/2021-33-66) Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингового стратегічного управління, економічного обґрунтування маркетингових рішень та науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах, що діють на ринку товарів медичного призначення, а саме рукавичок медичного та спеціального призначення. Соціально економічна ефективність роботи полягає у просуванні бренду компанії у мережі Інтернет та соціальних мережах, а також під час проведення заходів, що сприяє підвищенню обізнаності споживачів та формуванню культури купівлі високоякісних товарів. Висновки, пропозиції щодо об’єкту розроблення: удосконалення маркетингових комунікацій через розроблення детального медіа плану просування бренду (онлайн та офлайн). У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, метод експертних оцінок, кабінетні дослідження, ABC-аналіз, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, аналіз 5 сил Портера, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, матриця General Electric (GE)/McKinsey, GAP-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ТОВАРИ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ВПОДОБАННЯ СПОЖИВАЧІВ, СТРАТЕГІЯ, КОМУНІКАЦІЇ, СЕГМЕНТАЦІЯ, ПРОСУВАННЯ, МЕДІАПЛАНУВАННЯ, ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІuk_UA
dc.titleФормування стратегії просування компанії на ринку медичних товарівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу