Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛясов, Данил
dc.date.accessioned2023-12-01T20:43:33Z
dc.date.available2023-12-01T20:43:33Z
dc.date.issued2022-01-14
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165362
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та просування мережі фірмових магазинів на ринку товарів для риболовлі, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів мережі фірмових магазинів, сегментування споживачів мережі фірмових магазинів на ринку товарів для риболовлі. Об’єкт дослідження: маркетингова дільність мережі фірмових магазинів на ринку товарів для риболовлі. Мета кваліфікаційної роботи: вибір стратегії розвитку мережі фірмових магазинів на ринку товарів для риболовлі. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення та маркетинговою товарною політикою. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта дослідження: визначення стратегічних напрямків розвитку мережі магазинів на ринку товарів для риболовлі, удосконалення астортимету товарів та інструментів просування мережі. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, опитування, метод експертних оцінок, ABC-аналіз, XYZ-аналіз, конкурентний аналіз «5 сил Портера», аналіз конкуренто спроможності, IFAS-аналіз, PEST- аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТИ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, МАРКЕТИНГ, РИНОК ТОВАРІВ ДЛЯ РИБОЛОВЛІuk_UA
dc.titleФормування стартегії розвитку мережі роздрібних магазинівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу