Кроссканальна стратегія комунікацій підприємства роздрібної торгівлі в умовах пандемії
Короткий опис(реферат)
У поточній кваліфікаційній роботі виконаний аналіз ринку взуття та визначення сильних і слабких сторін підприємства. Додатково було проведено маркетингове дослідження споживачів, визначення мотивів при покупці споживачів для створення ефективної кроссканальної стратегії роздрібного магазину товарів попереднього попиту.
Мета кваліфікаційної роботи: розробка стратегій кроссканального маркетингу на основі маркетингових досліджень.
Об’єкт дослідження: механізм впливу комбінацій декількох каналів комунікації при просуванні товару на споживачів.
Дана кваліфікаційна робота має високий ступінь новизни, оскільки має часові межі – пандемія, що на території України з 2020 року.
Положення, що захищаються: визначення аналітичного поля для просування товарів попереднього попиту з попереднім визначенням стратегії в умовах пандемії.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта дослідження: має необхідність використання в період пандемії для просування товару роздрібного магазину, що значно вплине на фінансово-економічні показники підприємства.
У даній роботі використані наступні методи: IFAS та EFAS-аналізи, ABC та XYZ- аналізи, SWOT-аналіз, статистичний метод, воронка продажів, RFM аналіз та аналіз життєвого циклу клієнта.