Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorCокуренко, Софія
dc.date.accessioned2023-12-01T20:54:30Z
dc.date.available2023-12-01T20:54:30Z
dc.date.issued2022-01-14
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165370
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано ринкову діяльність підприємства на ринку снекових товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeно маркeтинговe дослідження, за допомогою якогозапропоновано напрями вдосконалення продуктово - ринкової стратегії ТОВ Снек Експорт на ринку снеків України. Об’єкт дослідження: товарний асортимент ТОВ «Снек Експорт» та ринок снеків в Україні. Мета кваліфікаційної роботи: формування пропозиції щодо розширення товарного асортименту на ринку снекової продукції ТОВ «Снек Експорт». Положення, що захищаються: проектно-рекомендаційні засади стосовно розробки актуальної продуктово-ринкової стратегії для снекової продукції компанії, проаналізувавши ринкок снекової продукції. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах снекової продукції України. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у розробці принципово нової товарів, що сприяє розширенню асортимента снекової продукції. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення товарної лінійки асортименту підприємства, способи просування нових товарів снекової продукції. У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, анкeтування, якісний мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS- аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectР НОК СНЕКІВ УКРА Н , ПРОСУВАННЯ, ПОДУКТ, ПРОДУКТОВО-Р НКОВА СТРАТЕГІЯ, РОЗРОБКА ТОВАРУuk_UA
dc.titleРозробка продуктово-ринкової стратегії для снекової продукції компаніїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу