Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЧопик, Єлизавета
dc.date.accessioned2023-12-01T20:58:06Z
dc.date.available2023-12-01T20:58:06Z
dc.date.issued2022-01-14
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165373
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано імплементцацію маркетингових стратегічних рішень кав’ярні «Berry Avenue», а також досліджено внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження інструментів просування в мережі Instagram, ставлення споживачів до інструментів комунікацій, сегментування споживачів. Метою дослідження є розроблення та обґрунтування науково-методичних, теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо імплементації маркетингових стратегічних рішень в діяльність підприємства. Об’єктом дослідження є процес імплементації маркетингових стратегічних рішень в діяльність підприємства. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, опитування, метод експертних оцінок, конкурентний аналіз, аналіз конкурентоспроможності, IFAS-аналіз, PEST- аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЇ, ПРОСУВАННЯ, АСОРТИМЕНТ , МАРКЕТИНГ, РИНОК ПОДАРУНКІВ, СТРАТЕГІЧНІ РІШЕННЯuk_UA
dc.titleІмплементація маркетингових стратегічних рішень в діяльність підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу