Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРосточило, Аліна
dc.date.accessioned2023-12-01T21:10:52Z
dc.date.available2023-12-01T21:10:52Z
dc.date.issued2022-12-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165380
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано внутрішнє середовище підприємства, маркетингову та рекламну діяльність підприємства, а також наявну рекламну стратегію. Також проаналізовано зовнішнє середовище підприємства, визначено економічні, політичні, соціальні та технологічні фактори, що впливають на підприємство, було досліджено вплив пандемії COVID-19, війни і кризи в Україні на поведінку споживачів та на роздрібні підприємства ринку спортивного харчування. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів методом опитування, побудовано модель AIDA у контексті реакції і взаємодії споживача з рекламним повідомленням, і оцінки його ефективності за допомогою показників KPI, визначено доцільні стратегії рекламування для підприємства. Визначено напрямок реалізації сильних сторін підприємства, розроблено рекламну стратегії і кампанію, а також дизайни рекламних повідомлень, для яких було розраховано показники ефективності. Останнім етапом були та надані рекомендації щодо запровадження рекламної стратегії на підприємстві. Об’єкт дослідження – система взаємовідносин між суб'єктами маркетингової діяльності щодо формування рекламної стратегії для підприємства у сфері роздрібної торгівлі. Мета кваліфікаційної роботи: вдосконалення та розробка теоретико-методичних положень та практичних рекомендацій щодо формування рекламної стратегії роздрібного підприємства ринку спортивного харчування в умовах кризи. Положення, що захищаються: пандемія COVID-19, війна і кризове становище в Україні вплинули на поведінку споживачів спортивного харчування і підприємств, що його продають, через що постає питання адаптації та удосконалення рекламної діяльності підприємства. Інформація щодо впровадження: результати, отримані в ході дослідження, будуть використані ФОП «Лупандін Д.О.» задля запровадження рекламної стратегії на підприємстві. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із пройденою переддипломною практикою на підприємстві, практичними роботами із дисципліни «Рекламний менеджмент», курсовим проектом із дисципліни «Економічне обґрунтування маркетингових рішень». Робота має застосування у сфері організації рекламної діяльності роздрібних підприємств на ринку спортивного харчування. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні спортивного харчування, яке сприяє покращенню здоров'я та збільшенню тривалості життя населення України. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: поліпшення рекламної діяльності і просування підприємства, розробка рекламної стратегії із оцінкою її ефективності з метою вирішення маркетингових проблем компанії, досягнення маркетингових цілей, і підвищення прибутку. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, якісний метод, опитування, IFAS-аналіз, аналіз ринку, багатокутник конкурентоспроможності, стратегічна канва, метод експертних оцінок, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, побудова портрету потенційного споживача, матриця пошуку тем комунікацій, карта етапів взаємодії споживача із рекламним повідомленням у концепції моделі AIDA.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРЕКЛАМА, РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ, РЕКЛАМНА СТРАТЕГІЯ, ПРОСУВАННЯ, РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ, КРИЗОВЕ СТАНОВИЩЕ, ПАНДЕМІЯ COVID-19, ВІЙНА, KPI, РИТЕЙЛ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГuk_UA
dc.titleРекламна стратегія роздрібного підприємства в умовах кризиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу