Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГубарєв, Д.Д.
dc.contributor.authorПоляков, В.М.
dc.date.accessioned2024-01-05T08:04:53Z
dc.date.available2024-01-05T08:04:53Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165686
dc.description.abstractАвтомобільний транспорт невід’ємна частина сучасного суспільства. Разом з тим автомобільні транспортні засоби є засоби підвищеної небезпеки. Тому у всіх країнах світу з високим рівнем автомобілізації ведуться дослідження щодо підвищення рівня безпеки автомобіля. Ці роботи ведуться за двома напрямками: перший, спрямований на уникнення дорожньо-транспортної пригоди; другий – на максимальне зниження тяжкості її наслідків. В автомобілебудуванні (наприклад, виробники автомобілів Honda, Toyota, Mazda, Nissan, General Motors, Renault, BMW тощо) широко використовують систему всеколісного керування 4WS (For-wheel-steered), що призначена для керування колесами задньої осі за певним алгоритмом (у залежності від керуючого впливу водія та швидкості руху автомобіля).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.subjectсходження західних колісuk_UA
dc.subjectактивне керуванняuk_UA
dc.titleАктивне керування кутами сходження задніх коліс легкового автомобіляuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk629.113uk_UA
dc.identifier.libgenidГубарєв Д.Д. Активне керування кутами сходження задніх коліс легкового автомобіля / Губарєв Д.Д., Поляков В.М.// Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 1. – С. 135.


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу