Перегляд 2022-2023 навчальний рік за датою
Зараз показуються 21-24 з 24
-
Аналіз і використання цифрового маркетингу банківської установи
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі досліджено застосування цифрового маркетингу банківської установи. Проаналізовано зовнішнє і внутрішнє середовище АТ «АБ «РАДАБАНК», досліджено інструменти та методи застосування цифрового маркетингу ... -
Программа антикризового маркетингу промислового підприємства
(2023-12-08)Об’єктом дослідження є управління маркетингом виробничого підприємства. Предметом дослідження є адаптивний метод маркетингового управління виробничими підприємствами в умовах кризових явищ. Мета дослідження – адаптація ... -
Стратегія позиціонування підприємства на ринку роздрібної торгівлі
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведене маркетингове дослідження купівельної мотивації споживачів з метою формування концепції позиціонування для вдосконалення діяльності ... -
Маркетингова стратегія компанії на ринку ресторанних послуг
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ФОП Шелковський А.О. стратегію просування компанії на ринку ресторанних послуг, виявлено проблеми, пов’язані із зниженням рентабельності продажів, запропоновано ...