• Аналіз і використання цифрового маркетингу банківської установи 

      Малєєва, Тетяна (2023-12-08)
      У кваліфікаційній роботі досліджено застосування цифрового маркетингу банківської установи. Проаналізовано зовнішнє і внутрішнє середовище АТ «АБ «РАДАБАНК», досліджено інструменти та методи застосування цифрового маркетингу ...
    • Программа антикризового маркетингу промислового підприємства 

      Продан, Владислав (2023-12-08)
      Об’єктом дослідження є управління маркетингом виробничого підприємства. Предметом дослідження є адаптивний метод маркетингового управління виробничими підприємствами в умовах кризових явищ. Мета дослідження – адаптація ...
    • Стратегія позиціонування підприємства на ринку роздрібної торгівлі 

      Радченко, Валерія (2023-12-08)
      В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведене маркетингове дослідження купівельної мотивації споживачів з метою формування концепції позиціонування для вдосконалення діяльності ...
    • Маркетингова стратегія компанії на ринку ресторанних послуг 

      Мостова, Вікторія (2023-12-08)
      У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ФОП Шелковський А.О. стратегію просування компанії на ринку ресторанних послуг, виявлено проблеми, пов’язані із зниженням рентабельності продажів, запропоновано ...