Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСавенко, Римма
dc.date.accessioned2024-01-05T09:50:34Z
dc.date.available2024-01-05T09:50:34Z
dc.date.issued2023-12-08
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165726
dc.description.abstractОб’єкт кваліфікаційної роботи дослідження − процес управління маркетинговою діяльністю організації. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є удосконалення теоретико−методологічних складових управління маркетинговими проєктами громадської спілки. Положення, що захищаються у цій кваліфікаційній роботі полягають в організації проведення маркетингового аналізу на ринку ІТ-освіти у Дніпровському регіоні; оцінці перспектив маркетингового проєкту Learn IT як фокусної освітньої ініціативи громадської організації IT Dnipro Community. Також висвітлені питання формування та реалізації стратегій управління проєктами для активної участі громадської спілки в якості українського кластера. В роботі проведено розгляд послідовності та використання оптимальних інструментів управління маркетинговими проєктами, представлення пропозицій щодо планування та управління проєктами громадських спілок, зокрема розробка стратегії на прикладі освітнього проєкту Learn IT. Значущим кроком є проведення IFAS-аналізу та створення матриць БКГ ГС "Дніпро ІТ Комʼюніті" у 2023 році. Проведено маркетингове дослідження в форматі аналізу наявних даних про учасників, збору feedback-форм учасників й проведення фокус-групи серед кураторів та ключових компаній-учасниць освітньої ініціативи. На розгляді діяльності спільноти також проводились PEST-аналіз, з пропозицією рішень за кожним з факторів, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз, а також аналіз взаємодії факторів SWOT для ГС "Дніпро ІТ Комʼюніті" у 2023 році. В межах роботи визначено основні етапи управління проєктами компанії та був пропрацьований екшен-план по плануванню та реалізації маркетингових проєктів спілки на прикладі Learn IT. Сфера застосування отриманих результатів охоплює компанії, що діють у секторах освітніх послуг та інформаційних технологій. У цих сферах можуть бути впроваджені основні рекомендації щодо удосконалення управління маркетинговими проєктами громадської спілки, які мають значущий прикладний потенціал. За проведеним дослідженням та розробленими в кваліфікаційній роботі рекомендаціями та планом дій надалі будуть проводитись планування та реалізація маркетингових проєктів в освітньому напряму. Результати маркетингового дослідження вже розглянуті та були впроваджені при проведенні осіннього сезону освітнього проєкту Learn IT 2023. Також розроблений в межах роботи документ з підходами до комунікації IT Dnipro Community зі стейкхолдерами буде розглянутий при стратегічному плануванні проєктного портфелю на 2024 рік роботи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectУПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ ПРОЄКТАМИ, ГРОМАДСЬКА СПІЛКА, ІТ-СПІЛЬНОТА, ПРОЄКТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ В НЕКОМЕРЦІЙНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇuk_UA
dc.titleУправління маркетинговими проєктами громадської спілкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу