Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБолокан, Є. О.
dc.contributor.authorНестерова, О. Ю.
dc.date.accessioned2024-03-25T08:47:31Z
dc.date.available2024-03-25T08:47:31Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБолокан Є. О. Роль емоційно-вольових чинників у формуванні рольової компетентності педагогів у сучасних педагогічних дослідженнях / Болокан Є. О., Нестерова О. Ю. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 118-119.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166482
dc.description.abstractУспішність дистанційного навчання значною мірою залежить від урахування когнітивних аспектів. Важливо забезпечити якісну комунікацію між системою та учнем через грамотний інтерфейс, що сприятиме зрозумінню та мотивації, а також розробити дизайн системи, який буде сприяти ефективному сприйняттю інформації та самостійному навчанню учнів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectрольова компетентністьuk_UA
dc.titleРоль емоційно-вольових чинників у формуванні рольової компетентності педагогів у сучасних педагогічних дослідженняхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk378uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу