Візуалізація інформації щодо ефективності маркетингових кампаній за допомогою аналітичних інструментів Google
Date Issued
2024-07
Author(s)
Липко, софія
Abstract
Мета кваліфікаційної роботи – автоматизація аналізу основних показників відвідувань сайту по кільком маркетинговим кампаніям.
Предмет дослідження – БД (база даних), створена системою GA4 (Google Analytics) та наповнена в процесі продажу товарів певного інтернет-магазину.
Методи дослідження: метод аналізу ієрархій та метод А/В тестуваня для малих груп. Обидва методи призначені для перевірки гіпотез та ухвалення рішень на основі зібраних даних. Також застосовується принцип об'єктно-орієнтованого підходу в Looker Studio.
Практична цінність отриманих результатів полягає в тому, що запропонований дашборд суттєво скорочує час обробки та аналізу великих обсягів даних та акцентує увагу на високих та недостатньо високих показниках ефективності.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Бак124_ЛипкоСофія(2024).pdf
Size
1.86 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):37795d2bee1e93baf02c1969b58ab5c7