Кафедра автомобілів та автомобільного господарства
Loading...
26 results
Filters
Settings
Now showing 1 - 10 of 26
- Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Дефектування підшипників кочення(2025) ;Олішевська Валентина ;Крівда ВіталійСакно ОленаМета дослідження. Аналіз дефектів, які виникають під час експлуатації підшипників кочення, та процесу дефектування. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Перспективи використання гібридних автомобілів(НТУ «ДП», 2024) ;Дегтярьов Д. Ю.Олішевська В. Є.Навантаження автомобільного транспорту на навколишнє середовище на сучасному етапі розвитку суспільства настільки велике, що забруднене шкідливими викидами повітря, за оцінками експертів, займає четверте місце в містах серед всіх ризиків для здоров'я після високого кров'яного тиску, дієт і куріння [1]-[2]. У відсотковому співвідношенні шкідливих викидів, шкоду навколишньому середовищу і здоров‘ю населення від викидів автомобільного транспорту в містах спричиняють: оксиди азоту (44,5 %), акролеїн (7,5 %), сажа (7,4 %), оксид вуглецю (6 %), діоксин сірки (3,4 %), формальдегід (2,8 %), бензапирен (1,3 %) і ацетальдегід (1,1 %) [1]. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Розробка причепа-фургона для перевезення вантажів(НТУ «ДП», 2024) ;Вислоцький В. О.Поляков В. М.Промисловий та економічний розвиток країни пов‘язаний із здійсненням вантажних перевезень. Головним ланцюгом транспортної системи України є автомобільний транспорт. Об‘єм вантажних перевезень в Україні із року в рік зростає. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Обслуговування особистого легкового автомобіля(НТУ «ДП», 2024) ;Воронов О. ВХодос О. Г.Технічне обслуговування автомобіля – це комплекс заходів, які спрямовані на підтримку транспортного засобу в справному стані та у відповідному зовнішньому вигляді, а також направлений на виявлення та усунення несправностей. Технічне обслуговування [1], в залежності від періодичності та трудомісткості робіт, поділяється на наступні види: щоденне технічне обслуговування (ЩТО); технічне обслуговування № 1 (ТО-1); технічне обслуговування № 2 (ТО-2); сезонне технічне обслуговування (СО). - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Динамометричний ключ та його різновиди(НТУ «ДП», 2024) ;Гойденко Р. Ю.Сакно О. П.Динамометричний ключ є однією з різновидів гайкового ключа і призначений для здійснення моменту затягування з точно заданим значенням. Область застосування ключа дуже широка, він незамінний в процесі складання автомобільного устаткування, будівельних і промислових агрегатів, а також монтажі будь-яких конструкцій, де є необхідність контролювати момент затяжки. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Дослідження перспектив використання альтернативних палив у поршневих двигунах гібридних енергоустановок(НТУ "ДП", 2025) ;Крівда В. В. ;Абрамчук Ф. І. ;Сакно О. П. ;Олішевська В. В.Корніленко К. І.В роботі проведено дослідження перспектив використання в поршневих двигунах гібридних енергоустановок таких видів альтернативних палив, як біодизель, водень та метанол, з точки зору енергоефективності, економічної доцільності та зменшення екологічного навантаження. Виконано математичне моделювання роботи поршневого двигуна на різних видах альтернативних палив з урахуванням граничних умов тиску, температури та хімічного складу. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Експериментальні дослідження характеристик поршневих двигунів за генераторною характеристикою(НТУ «ДП», 2024) ;Сакно О. Р.Крівда В. В.Поршневі двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ) широко використовуються в різних сферах – від автомобільного транспорту до енергетичних установок. Вони залишаються ключовими джерелами енергії, незважаючи на розвиток альтернативних технологій, таких як електромобілі та відновлювані джерела енергії. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Можливості та перспективи поршневого двигуна автомобіля з гібридною енергоустановкою(НТУ "ДП", 2025) ;Крівда В. В. ;Олішевська В. В.Корніленко К. І.В роботі розглянуто особливості гібридної енергоустановки, яка поєднує в собі ДВЗ та електричну силову установку. Проведено аналіз енергетичної ефективності гібридної енергоустановки. The paper examines the features of a hybrid power unit that combines an internal combustion engine and an electric power unit. An analysis of the energy efficiency of the hybrid power unit is conducted. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Аналіз взаємозв’язку можливості економічного здобутку і небезпеки втрат життя і здоров’я людей на транспорті(НТУ "ДП", 2025) ;Корніленко К.І.Чеберячко С.І.Розглянемо відомий приклад реалізованої компанією «General Motors» можливості щодо цілодобового завантаження існуючих виробничих потужностей, за рахунок випуску «дешевих» марок автомобілів. Керівництво General Motors прийняло рішення – забезпечити виготовлення конструктивних елементів до інших «простих» моделей у вільний від виконання основного виробничого завдання, час. Так, звивалась ідея Сhevy Cobalt, яку успішно реалізували у 2005 році. При цьому, економія часу та фінансові обмеження призвели до того, що автомобіль випустили на ринок з низкою недоліків, які вартували життя деякій кількості водіїв та пасажирів. Звісно, при зборці цього автомобіля – питання, щодо вибору якісних комплектуючих не стояло. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Математичне моделювання процесів живлення в двигуні внутрішнього згорання гібридної силової установки(НТУ "ДП", 2025) ;Корніленко К.І.Сдвижкова О.О.Гібридні автомобілі мають два типи двигунів: двигун внутрішнього згорання (ДВЗ) (наприклад, бензиновий або дизельний двигун) та електричний двигун. Обидва типи двигунів працюють разом, але залежно від ряду факторів можуть функціонувати окремо або одночасно. Метою роботи є дослідження енергетичної ефективності гібридної енергоустановки, яка поєднує в собі двигун внутрішнього згорання та електричну силову установку, та можливостей удосконалення процесів тепломасопередачі в поршневому двигуні. Основними фізичними параметрами є температура стінок, температура газів, коефіцієнт теплопередачі та кінетика горіння. Опишімо процеси загального тепломасообміну в поршневому двигуні системою диференціальних рівнянь, що враховують передачу тепла між газами у циліндрі двигуна та його стінками .
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »