• Маркетингові системи розподілу 

      Безугла, Л. С.; Перевозова, І. В.; Лагодієнко, В. В.; Ільченко, Т. В.; Неміш, Ю. В. (ГРАНІ, 2022)
      Навчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок з дисципліни «Маркетингові системи розподілу», формування професійних компетентностей з управління рухом товару, збутом, ...
    • Модель прогнозування сталого розвитку туристичного потенціалу промислових територій 

      Безугла, Л. С.; Букреєва, Д. С.; Куваєва, Т. В.; Трегуб, Ю. Є. (Журфонд, 2022)
      Розроблено й обґрунтовано модель прогнозування сталого розвитку туристичного потенціалу територіальних громад на основі посиленого партнерства різних суб’єктів господарювання. Запропонована модель містить міждисциплінарну ...
    • Управління сталою поведінкою споживачів у туристичній діяльності 

      Безугла, Л. С.; Палєхова, Л. Л.; Бєлобородова, М. В. (Акцент ПП, 2024)
      Навчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок у галузі управління сталістю споживчої поведінки на туристичних ринках, враховуючи міждисциплінарний підхід. Розглядаються ...