Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПалєхова, Л. Л.
dc.date.accessioned2014-05-14T14:12:19Z
dc.date.available2014-05-14T14:12:19Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationПалєхова Л.Л. Матрічні моделі у дослідженні ринкового стану промислового підприємства// Шляхи підвищення економічної ефективності в умовах реформ : досвід розвинутих та перехідних економік.- 2013.- С. 62-63en
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3583
dc.description.abstractУкраїна, як відомо, історично є промисловою державою, тобто промисловий сектор складає основу національної економічної системи та обумовлює певні тенденції у розвитку усіх сфер економічної діяльності. Так, на 01.01.2013р. вітчизняний промисловий ринок охоплює приблизно 300 тис. виробничих підприємств, які займають десь 60% усього працюючого населення, з них близько 50% працює на великих підприємствах. Проте більше 40% промислових підприємств є збитковими; обсяг промислової продукції, що призначена для використання споживачами промислового ринку, за останні п’ять років зменшилася удвічі і складає сьогодні менше 10%.en
dc.language.isouken
dc.publisherВидавництво НГУen
dc.relation.ispartofseriesМатеріали конференції;СD102
dc.subjectЕфективний маркетингen
dc.titleМатрічні моделі у дослідженні ринкового стану промислового підприємстваen
dc.typeArticleen
dc.identifier.udk658en


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу