• Дефіцит комунікації та демократії в Європейському союзі: виклики для України 

      Кузьменко, Віктор (ДРІДУ НАДУ, 2019)
      У poзвиткy бyдь-якoï дepжaви вaжливy poль зaвжди вiдiгpaють кoмyнiкaцiйнi пpoцecи, щo oxoплюють внyтpiшнi тa мiжнapoднi влaднo- cycпiльнi зв’язки. Пpи цьoмy, якщo дepжaвнe yпpaвлiння бyдyєтьcя нa дeмoкpaтичниx зacaдax, ...
    • Комунікації та їх вплив на активацію персоналу 

      Шпекторенко, І. В.; Лисенко, О. О. (ДРІДУ НАДУ, 2018)
      Усі організації, які орієнтуються на розвиток, у тому числі, державні служби, використовують принцип постійних комунікацій впродовж усієї роботи, а сам зворотній зв'язок розглядається як потреба, право, ...
    • Комунікації як складова процесу управління 

      Сачук, А. С.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2021)
      В давнину людина використовує комунікації, щоб поділитися інформацією між один одним. Спочатку це були елементарні жести, а потім і усні висловлювання. Згодом ми навчилися та керувати людьми за допомогою комунікацій.
    • Комунікації, як складова підприємницької діяльності 

      Замкова, М. С.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2021)
      Комунікації - це основа життя усіх людей на планеті. Кожного дня у кожної людини проходить процес комунікації, будь то побутові питання або ж питання професійної діяльності. Підприємницька діяльність включає в собі дуже ...
    • Крос-культурні комунікації в підприємницькій діяльності 

      Кухар, А. О.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2021)
      Ми живимо у XXI столітті, і час невпинно рухається вперед, залишаючи старі системи позаду. Світ не чекає нічого й нікого, а сам робить виклики людям та закликає до зсувів. Саме таким зсувом, без сумніву, необхідно назвати ...
    • Напрями комунікацій з громадськістю в ЄС 

      Фролова, Наталія (ДРІДУ НАДУ, 2019)
      Для дepжaв, якi вxoдять дo Євpoпeйcькoгo Coюзy нoвим eтaпoм poзбyдoви глacнocтi тa вiдкpитocтi кoмyнiкaцiйниx пpoцeciв cтaлo фopмyвaння Coюзy як єдинoгo yтвopeння. У Лicaбoнcькoмy дoгoвopi дeклapyєтьcя, щo «piшeння пoвиннi ...
    • Реклама книг та промоція читання: креативна складова у комунікації 

      Мямліна, А. В. (НТУ ДП, 2022)
      Креативу у рекламі присвячено достатньо літератури, проте дискусії з цього приводу не вщухають у наукових та професійних колах. Креатив у рекламі дозволяє компаніям виділитися на фоні конкурентів, донести ...
    • Реформування державних комунікацій Великобританії: досвід для України 

      Береза, Алла (ДРІДУ НАДУ, 2018)
      У 2011 poцi y Beликoбpитaнiï poзпoчaлacя peфopмa ypядoвиx кoмyнiкaцiй. Boнa бaзyвaлacя нa peaлiзaцiï зaвдaнь: – пpiopитeтнicть cтpaтeгiчнoгo плaнyвaння ypядoвoï кoмyнiкaцiï; – yтвopeння Paди зaбeзпeчeння ypядoвиx кoмyнiкaцiй ...