• Communal Educational 

      Lomakina, Arina; Povolotska, G. G. (Видавництво НТУ "ДП", 2023)
      STEM is an approach to learning and development that integrates the areas of science, technology, engineering and mathematics. Through STEM, students develop key skills including: problem solving. STEM education ...
    • Scope and level of education are most crucial issues for survival of the biospherer and the mankind 

      Fedorkiv, A. I.; Perkun, І. V. (НТУ ДП, 2022)
      Environmental technologies and other "environmental measures" for all their absolute and vital necessity are not able alone to solve the problem of the relationship between a humanbeingand the biosphere, ...
    • Аналіз зарубіжного досвіду щодо формування та розвитку молодіжної політики в сфері освіти, науки та інновацій 

      Соколовська, Оксана (ДРІДУ НАДУ, 2021)
      Державна молодіжна політика є системою пріоритетів та заходів, покликаних створити умови й можливості для успішної соціалізації та самореалізації молоді, розвитку її потенціалу в інтересах України. В умовах перехідного ...
    • Аналіз систем візуалізації сцен в autodesk 3D Max 

      Вернер, І. В.; Твердохліб, О. М.; Дитюк, В. Е. (Видавництво НТУ "Дніпровська політехніка", 2020)
      У роботі розглядаються можливості систем візуалізації щодо отримання фотореалістичного зображення сцени у 3Ds Max. Робиться наголос на вбудованих системах рендерінгу та простоті і зрозумілості роботи з системою для студентів.
    • Виклики освіти в добу Метамодерну 

      Хошке Пазі, У. Г.; Шабанова, Ю. О. (НТУ ДП, 2022)
      В просторі нестабільності та невизначеності, які притаманні Метамодерну, як нової світоглядної парадигми 21 століття, людина губиться в мозаїчних картинах інтернет-простору, заміщуючи сенси, реальні смисли фрагментарної ...
    • Децентралізація управління освітою в Польщі досвід для України 

      Добрянська, Олена (ДРІДУ НАДУ, 2019)
      Пoгoджyємocя з дyмкoю B. Гpoйcмaнa в тoмy, щo cepeд кoмплeкcy peфopм, пepeд нeoбxiднicтю пpoвeдeння якиx cтoïть cьoгoднiшня Укpaïнa, дeцeнтpaлiзaцiю пyблiчнoï влaди бeз пepeбiльшeння мoжнa нaзвaти peфopмoю № 1. Бeз ...
    • Дистанційна форма навчання: мотивація здобувачів вищої освіти та шляхи її підвищення 

      Грицук, О. В.; Грицук, Ю. В. (Видавництво НГУ, 2016)
      В роботі розглянуто проблематика зміни навчальної мотивації здобувачів вищої освіти при використанні дистанційної форми навчання. Визначено причини її зниження та запропоновано шляхи підвищення позитивної мотивації.
    • Дистанційне навчання, його види, переваги та недоліки 

      Лісовенко, Д. В.; Білоус, Г. П. (НТУ ДП, 2022)
      Доповідь відображає погляди авторів на дистанційне навчання, як на один з інноваційних методів у вищих навчальних закладах, показує ефективність та перевагу інформаційних сучасних технологій з ...
    • Дійсний пріоритет розвитку освіти: нове педагогичне мислення 

      Возняк, Володимир Степанович (НТУ "ДП", 2019)
      Пропонується зовсім інший варіант розуміння пріоритетів розвитку освіти: не пошуки різноманітних інноваційних технологій, а – радикальна зміна мислення, Тобто – перехід до нового педагогічного мислення. Без радикально ...
    • Зарубіжний досвід реалізації гуманітарної політики у сфері освіти 

      Щербаков, Павло (ДРІДУ НАДУ, 2019)
      У глoбaлiзoвaнoмy cвiтi ocвiтa й нayкa cтaли визнaчaльним фaктopoм людcькoгo poзвиткy. Cьoгoднi вoни є бeзaльтepнaтивним зacoбoм нaцioнaльнoгo caмoyтвepджeння. Пoвнoцiнним yчacникoм глoбaльнoï eкoнoмiки мoжe бyти лишe тa ...