• Вибір оптимального плану показу реклами на основі багатьох критеріїв 

      Фракянц, С. Е.; Хом’як, Т. В. (НТУ ДП, 2021)
      З метою створення меблевої платформи виникла задача реалізації плану показу реклами для користувачів. Постановка задачі виглядає наступним чином. На веб-платформі з роздрібкової торгівлі існує 3 типу ...
    • Реклама під час війни 

      Федорова, Н. В. (НТУ ДП, 2023)
      На сьогодні реклама вже не просто повідомлення про певний товар, послугу чи виробника, а справжня художньо-артистична, словесна чи художня творчість. Рекламна діяльність знаходиться в постійному розвитку, набуває ...
    • Реклама і її вплив на здоров’я людини 

      Ноздрачова, П. В.; Вогульська, О. О. (2013)
      Неможливо уявити сучасний світ без реклами. Реклама потрібна для популяризації товарів з метою привернення уваги споживача. Будь-яка реклама – це усвідомлений вплив на психіку людини, для того щоб змінити її ...