• Нематеріальні активи підприємств 

      Шуплик, Єва Тимурівна; Трифонова, Олена Василівна (Видавництво НТУ "ДП", 2023)
      У сучасних умовах господарювання підприємства все більше вдаються до використання довгострокових ресурсів, зокрема, нематеріальних активів. Вони стають все більш важливим елементом оцінки вартості ...
    • Роль управління персоналом у малому бізнесі 

      Андрющенко, Валерія Вадимівна; Дементьєва, Наталія Володимирівна (Видавництво НТУ "ДП", 2023)
      На сьогодні малий бізнес в Україні та світі складає значний відсоток від усіх підприємств, попри велику кількість такого розміру бізнесу, ефективність саме малого бізнесу в Україні — суперечливе питання, яке ...
    • Сутність управління збутовою логістикою підприємства 

      Соловйова, Аліна Павлівна; Папіж, Юлія Сергіївна (Видавництво НТУ "ДП", 2023)
      Організація збуту в системі підприємства і його управління виконує вельми важливу роль в тому значенні, що здійснює зворотний зв'язок виробництва з ринком, є джерелом інформації про попит і потреби споживачів.
    • Теоретичні основи ефективного управління конкурентоспроможністю підприємства 

      Черкасов, Ростислав Сергійович; Папіж, Юлія Сергіївна (Видавництво НТУ "ДП", 2023)
      Важливим атрибутом ринкової економіки є конкуренція. Сам ринок, механізм його дії не може нормально існувати без розвинутих форм конкуренції. Конкуренція - це суперництво між учасниками ринкового господарства ...
    • Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства 

      Соловей, Інна Сергіївна; Юденко, Вікторія Валеріївна (Видавництво НТУ "ДП", 2023)
      Проблема підвищення конкурентоспроможності є вирішальною при забезпеченні виживання та прибутковості підприємства в ринкових умовах господарювання. Найперспективнішим шляхом підвищення якості продукції та ...
    • Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності 

      Привалова, Аліна Юріївна; Дубєй, Юлія Володимирівна (Видавництво НТУ "ДП", 2023)
      Управління товарним асортиментом є однією з найважливіших складових конкурентної стратегії підприємства. Особливо важливим воно є для підприємства, яке працює на зарубіжних ринках. Питання про розширення або ...
    • Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності 

      Шатарьонок, Яна Дмитрівна; Дубєй, Юлія Володимирівна (Видавництво НТУ "ДП", 2023)
      Управління асортиментом на промислових підприємствах- це основний і один з найскладніших процесів, що протікають в комерційній діяльності, спрямований на досягнення вимог раціональності асортименту. ...