Show simple item record

dc.contributor.authorКирилл, Альбертович Зіборов
dc.date.accessioned2013-05-31T10:21:04Z
dc.date.available2013-05-31T10:21:04Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/686
dc.description.abstractНа основі теоретичних досліджень параметрів руху шахтного локомотива по рейковому шляху, авто- ром зроблено спробу вирішити завдання вибору раціональних параметрів (зчіпної маси і числа колісних пар або візків локомотива) при заданому коефіцієнті зчеплення та відмінностях у радіусах колісних пар. . На основе теоретических исследований параметров движения шахтного локомотива по рельсовому пу- ти автором сделана попытка решить задачу выбора рациональных параметров (сцепной массы и числа колесных пар или тележек локомотива) при заданном коэффициенте сцепления и различных радиусах колесных пар.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.titleЗАДАЧА ПРОГНОЗУВАННЯ ТЯГОВИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ПРИВОДУ ШАХТНИХ ЛОКОМОТИВІВ ПРИ РІЗНИХ КОМПОНУВАЛЬНИХ СХЕМАХru_RU
dc.typeArticleru_RU


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record