Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПроців, В. В.
dc.contributor.authorГончар, О. Є.
dc.contributor.authorСамовалов А. І.
dc.date.accessioned2013-06-03T06:56:46Z
dc.date.available2013-06-03T06:56:46Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationПроців В. В. Моделювання динамічного гальмування шахтного потягу двигунами / В. В. Проців, О. Є. Гончар, А. І. Самолов // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; Національний гірничий університет. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Вип. 88. – С. 120-126.
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/819
dc.description.abstractРозглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектуванняшахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про-ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га-льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни-ми властивостями гальма.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherГірнича механіка та автоматикаru_RU
dc.relation.ispartofseriesУДК;622.625.28
dc.subjectмоделювання динамічного гальмування
dc.subjectгальмування шахтного потягу двигунами
dc.titleМоделювання динамічного гальмування шахтного потягу двигунамиru_RU
dc.typeArticleru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу