Пошук
Зараз показуються 1-2 з 2
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗА ПЕРШИМ (БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 «МАРКЕТИНГ», ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «МАРКЕТИНГ»
(НТУ «ДП», Центр маркетингових технологій, 2019-12-19)
Містить теоретико-методичні відомості, науково-методичні підходи до
підготовки кваліфікаційної роботи бакалавра з маркетингу, подано визначення
основних категорій та понять. Визначено змістові складові якісного ...
Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами
(ВГО "УАМ", 2015-04)
В статті на постанові результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення