Перегляд зібрання за групою - Автори 74cb65dc-f705-408e-824f-3b08c1575105

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 19 до 29 із 29 < назад 
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
RED BULL IS INFORMAL APPROACH TO ADVERTISING.pdf.jpg8-гру-2011RED BULL IS INFORMAL APPROACH TO ADVERTISINGKanivets N.; Reshetilova, T. B.; Shvets, O. D.
SOCIALETHIC_MARKETING_AS_EFFECTIVE_INSTRUMENT_O.pdf.jpg12-гру-2013SOCIALETHIC MARKETING AS EFFECTIVE INSTRUMENT OF DEVELOPMENT IN THE GLOBALIZED WORLDRakova, S.; Mamchin, M.
SOME STYLES OF ADVERTISING MESSAGE.pdf.jpg8-гру-2011SOME STYLES OF ADVERTISING MESSAGEKubrychenko N.; Palekhova, L. L.; Poperechna, N. V.
TACTICAL MARKETING.pdf.jpg6-гру-2012TACTICAL MARKETINGYelizarov, I.; Kruhlenko, L.; Lyashenko, S.; Mel’nikova, I.
THE ADVATTAGES AND DISADVATTAGES OF ADVERTISING ON THE INTERNET.pdf.jpg12-гру-2013THE ADVATTAGES AND DISADVATTAGES OF ADVERTISING ON THE INTERNETChehranova, T.; Mishustina, T.
THE ESSENCE AND BENEFITS OF BLUETOOTH - MARKETING.pdf.jpg6-гру-2012THE ESSENCE AND BENEFITS OF BLUETOOTH - MARKETINGYereskov, A.; Arakelova, I.
THE_IMPORTANCE_OF_BALANCE_BETWEEN_EFFICIENCY_AN.pdf.jpg12-гру-2013THE IMPORTANCE OF BALANCE BETWEEN EFFICIENCY AND INNOVATIVENESS FOR MODERN IT INDUSTRYSadkov, S.; Ivanova, T.
THE KEY PARTICULARITIES OF GUERRILLA MARKETING.pdf.jpg12-гру-2013THE KEY PARTICULARITIES OF GUERRILLA MARKETINGBakun, A.; Nikolayeva, V.
18.pdf.jpg2011Идентификация и прогнозирование теплового состояния доменной печи по уровню расплаваГулина, И. Г.; Корниенко, В. И.
64-65.pdf.jpg2019Моніторингове дослідження концентації формальдегіду в атмосферному повітрі Кривого РогуШаєнко, М. М.; Кірієнко, С. М.
10.pdf.jpgсіч-2011Система зарядки аккумуляторной батареи и питания вспомогательных нагрузок контактно-аккумуляторного двухосного рудничного электровозаВыпанасенко, С. И.; Синчук, О. Н.; Шокарев, Д. А.