Перегляд зібрання за групою - Теми маркетинг

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 10 із 14
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
48.pdf.jpg2017Nevidnik D. Rolle der Verpackung im Marketing / D. Nevidnik, E.P. Pilova, I. A. Iaremenko // Розширюючи обрії [Електронний ресурс]. Т. 2. - 2017. - Р. 48.Nevidnik, Diana; Pilova, E. P.; Iaremenko, I. A.
80-81.pdf.jpg2014Анализ поведения потребителя на рынке соковСкрябина, Е. В.; Геращенко, С. А.
Диплом_бак_спец124_УстименкоА.pdf.jpg2021Аналіз і розробка інвестиційного проекту створення інтернетмагазину в соціальних мережахУстименко, Анастасія
2007_3_p096-100.pdf.jpg1-вер-2007Бренд як інструмент сучасного бізнесуСічко, С. М.
113-118.pdf.jpg2010Зміст та завдання маркетингу в плануванні сталого розвитку промислового регіонуПалєхова, Л. Л.
Козинець_Маркетинг та управл інноваціями_навч. пос.pdf.jpg2011Маркетинг і управління інноваціямиКозинець, В. П.; Стелюк, Б. Б.; Шаповал, В. А.
2009_3_p113-119.pdf.jpg30-вер-2009Маркетингова діяльність комерційних банківДергаль, А. В.; Голинська, О. С.
Збірник І Всеукр.конференції-78-81.pdf.jpg2023Особливості маркетингу в гостельно-ресторанному бізнесіКоваль, Єлизавета; Стригуль, Лариса
Тиждень студентської науки -2023-416-418.pdf.jpg2023Проблеми та перспективи управління роздрібною торгівлею в сучасних умовахБлажевська, Олександра Дмитрівна; Грошелева, Олена Геннадіївна
2009_2_p132-137.pdf.jpg1-бер-2009Роль маркетинга в развитии человеческого капитала сельской экономикиРадченко, В. П.