Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1170
Назва: Вплив підсипання піску на реалізацію гальмівної сили гравітаційним рейковим гальмом
Автори: Проців, В. В.
Ключові слова: локомотиви;гальма;шахтний електровоз
Дата публікації: 2008
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проців В. В. Вплив підсипання піску на реалізацію гальмівної сили гравітаційним рейковим гальмом / В. В. Проців // Прогресивні технології і системи машинобудування : міжнар. зб. наукових праць ДонНТУ. – 2008. – Вип. 36. – С. 171 – 180.
Короткий огляд (реферат): Проведені дослідження дозволяють зробити висновок про те, що найефективнішим для шахтних локомотивів слід вважати використання сталевих фрикційних вставок у черевиках рейкового гравітаційного гальма одночасно із застосуванням підсипання піску на поверхню доріжок катання рейок пісочницями барабанного типу. Це дозволить гарантовано мати в шахтних умовах коефіцієнт тертя ковзання гальма об брудну та вологу поверхню доріжки катання рейки, що дорівнює не менше 0,25.
Опис: Список літератури: 1. Процив В.В. Определение распределения температур в гравитационном рельсовом тормозе шахтного локомотива / Сборник научных трудов национального горного университета. – 2005.–№ 21. – С. 151–155. 2. А. с. 1606356 СССР, МКИ3 В 39/00. Устройство для подачи песка к колесам транспортного средства / Процив В.В., Мишин В.В., Лебедев А.И., Салов В.А.; Опубл. 15.11.90. Бюл. № 42 // Открытия. Изобретения. – 1990. – № 42. 3. Салов В.А., Сердюк В.А., Ильчаков А.В. Определение рациональных параметров рельсового тормоза // Тез. докл. Х международной конф. «Проблемы механики железнодорожного транспорта» ДИИТ, Днепропетровск, – 2000. – С. 194–195. 4. Процив В.В. Оптимизация параметров тормозной системы и ходовой части шахтного локомотива для повышения безопасности движения // Матеріали міжнародної конференції «Форум гірників - 2005», том 3. – Д.;НГУ, 2005. – С. 264–268. 5 Лойцянский Л.Г. Механика жидкости и газа. – М.: Наука, 1987. – 840 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1170
Розташовується у зібраннях:Кафедра конструювання, технічної естетики і дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf734,48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.