Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФранчук, Всеволод Петрович-
dc.date.accessioned2013-06-05T18:31:32Z-
dc.date.available2013-06-05T18:31:32Z-
dc.date.issued2011-12-09-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1183-
dc.descriptionРукопис закінчено 09 грудня 2011 р. Результати роботи розглянуті Вченою Радою Державного ВНЗ «НГУ». Протокол № 4 від 20.12. 2011 р.ru_RU
dc.description.abstractРЕФЕРАТ Звіт про НДР: 153 с., 49 рис., 8 табл., 29 джерел, 8 додатків. Предмет дослідження – процес струминного утворення поверхні підводного вибою, напружено-деформований стан підкріплення лобовин бобінних підйомників, витратні та енергетичні параметри глибоководного ерліфта, взаємодія нормальних вимушених коливань та тангенціальних фрикційних автоколивань і управління силою тертя в трібосполуках. Об’єкт дослідження – струминний розпушувач ґрунтозабірного пристрою, бобінний підйомник з гумотросовим канатом (ГТК), процес транспортування гетерогенної суміші в транспортному трубопроводі глибоководного ерліфта ступінчастої будови, тяжконавантажені режими тертя в трібологічних системах з контактним збудженням коливань. Мета роботи полягає в наступному:  отримати аналітичні залежності для розрахунку поверхні підводного вибою турбулентного струменю;  розробити науково-обґрунтовану інженерну методику розрахунку технологічних та конструктивних параметрів систем видобутку гірничої маси у підводному вибої;  розробити інженерний метод розрахунку параметрів гідротранспортної системи на базі глибоководного ерліфта з урахуванням ступінчастої конструкції транспортного трубопроводу, а також відхилення нижнього кінця транспортного трубопроводу від вертикалі в площині транспортування ерліфтної установки при підводному видобутку;  дослідити вплив ступінчастої конструкції транспортного трубопроводу на витратні та енергетичні параметри глибоководного ерліфтного гідропідйому;  дослідити вплив розміру фракцій твердого компонента суміші на к.к.д. глибоководного ерліфтного гідропідйому;  встановити закономірності динамічних процесів у вузлах тертя в залежності від параметрів геометрії контакту та кінематичних зв’язків, інерції, жорсткості та демпфування контакту, передачі та гальмового приводу. Відповідно до поставлених завдань в роботі одержані наступні результати: - на базі отриманих аналітичних залежностей для розрахунку поверхні підводного вибою турбулентного струменю розроблена інженерна методика розрахунку технологічних та конструктивних параметрів систем видобутку гірничої маси землесосних снарядів; - інженерний метод розрахунку параметрів глибоководного ерліфта з урахуванням ступінчастої конструкції транспортного трубопроводу; - розроблена математична модель напружено-деформованого стану підкріплення лобовин бобінних підйомників; - розроблена методика комп’ютерного моделювання динамічних процесів у вузлах тертяru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.relation.ispartofseriesГП;426-
dc.subjectРОЗМИВАННЯru_RU
dc.subjectПОХИЛИЙ СТРУМІНЬru_RU
dc.subjectГЕТЕРОГЕННА СУМІШru_RU
dc.subjectЕРЛІФТНИЙ ГІДРОПІДЪОМru_RU
dc.subjectБОБИННА ПОДНІМАЛЬНА МАШИНАru_RU
dc.subjectГУМОВОТРОСОВИЙ КАНАТru_RU
dc.titleРОЗВИТОК ТЕОРІЇ ПРОЦЕСІВ ПІДВОДНОГО ВИДОБУТКУ ТА ТРАНСПОРТУВАННЯ ТВЕРДИХ КОРИСНИХ КОПАЛИН (заключний звіт) ГП-426ru_RU
dc.typeTechnical Reportru_RU
Розташовується у зібраннях:Звіти з науково-дослідних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GP-426.pdf3,02 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.