Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1184
Назва: ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ В ТЕХНОЛОГІЧНИХ СИСТЕМАХ (заключний звіт) ГП-435
Автори: Півняк, Геннадій Григорович
Ключові слова: НЕПОВНОФАЗНИЙ РЕЖИМ;МЕТОДИКА СИМЕТРУВАННЯ;ШАХТНИЙ ТРАНСПОРТ;ВИПЕРЕДЖАЛЬНЕ ВИМИКАННЯ;СТРУМОРОЗПОДІЛ;ШВИДКОДІЮЧИЙ КОМУТАТОР;ВИБУХОБЕЗПЕКА;ІСКРОБЕЗПЕЧНІ КОЛА;СИНХРОННИЙ ДВИГУН;РЕАКТОР;НАСИЧЕННЯ;НАГРІВАННЯ;РОЗРЯДНИЙ ОПІР
Дата публікації: 9-гру-2011
Серія/номер: ГП;435
Короткий огляд (реферат): РЕФЕРАТ Звіт про НДР: 154 с., 52 рис., 7 табл., 54 джерел, 5 додатків. Об’єкт дослідження – електромагнітні процеси у неповнофазних режимах печей опору, системи транспорту з індуктивною передачею енергії, швидкодіючі схеми керування силовими комутаторами систем випереджального вимикання та встановлення їх параметрів залежно від аварійних режимів в мережі та силові комутатори для цих систем, процеси формування статичних і динамічних властивостей пускових характеристик синхронних двигунів із явновираженими полюсами. Мета роботи полягає у підвищенні якості електричної енергії в мережах живлення печей опору, зменшенні втрат енергії в системі шахтного транспорту, розробці системи електропостачання для вибухонебезпечних виробництв на основі випереджаючого вимкнення електромереж при аварійній ситуації на основі контролю струморозподілу та швидкодіючих силових комутаторів, мінімізації втрат мережі та підвищенні надійності запуску двигунів із номінальним навантаженням за зниженої напруги шляхом оптимізації співвідношення між активними опорами демпферної обмотки та кола збудження. Наукова новизна в тому, що вперше запропоновано ввести поняття коефіцієнтів використання потужності при неповнофазних режимах роботи печей опору та визначення залежності для їх розрахунку, обґрунтовано енергоефективні режими роботи системи транспорту на основі регулювання вихідної частоти та струму тягової мережі; в аналізі роботи швидкодіючих комутаторів стосовно схем випереджального вимикання, в обґрунтуванні принципу підвищення їх швидкодії для розробки нового комутатора. Для алгоритмів програмного формування напруги збудника при визначенні середньої та амплітуди і фази змінної складової електромагнітного моменту враховано динаміку нагрівання всіх активних опорів синхронного електроп-риводу, насичення магнітних кіл та використання реакторів, що, в комплексі з використанням оптимізації розрядного опору і підсиленням пускової обмотки синхронного двигуна, більш якісно і надійніше забезпечує його розганяння включно до синхронної швидкості. Розроблені критерії та напрямок розробки адаптивної системи програмного формування механічних характеристик. Практична цінність роботи полягає в тому, що розроблена методика симетрування мережі живлення печей опору, на її основі створена технологія нагріву деталей, визначений граничний рівень напруги перетворювача частоти в технології індукційної передачі енергії рухомому складу; розроблено новий швидкодіючий комутатор, структурна та принципова схеми системи підвищеної надійності на його основі та на основі контролю струморозподілу в мережі. Практична цінність роботи і в тому, що завдяки удосконаленню математичної моделі синхронного двигуна та принципів програмного керування збудником, підсиленню пускової обмотки і оптимізації розрядного опору в асинхронному режимі стає більш гарантованою надійність важкого пуску за мінімального запасу встановленої потужності приводу.
Опис: Рукопис закінчено 09.12.2011 р. Результати цієї роботи розглянуто Вченою Радою НГУ, протокол № 3 від 12.12.2011 р.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1184
Розташовується у зібраннях:Звіти з науково-дослідних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GP-435.pdf12,25 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.