Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1421
Назва: TARGETING IN PROMOTING PRODUCTS IN SOCIAL NETWORK
Автори: Shinkarenko D.
Tkachenko I.
Pilova, K.
Shvets, O.
Дата публікації: 6-гру-2012
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1421
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TARGETING IN PROMOTING PRODUCTS IN SOCIAL NETWORK.pdf25,58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.