Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146773
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMovchan, Ya.-
dc.contributor.authorKarpenko, N.-
dc.date.accessioned2015-11-28T08:38:37Z-
dc.date.available2015-11-28T08:38:37Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146773-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectMARKETING THEORIES – THE MARKETING MIX – FROM 4 P’S TO 7 P’Sru_RU
dc.titleMARKETING THEORIES – THE MARKETING MIX – FROM 4 P’S TO 7 P’Sru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MovchanYaKarpenkoN.pdf18,7 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.