Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148239
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБутенко, Н. Ю.
dc.date.accessioned2017-01-26T08:07:12Z
dc.date.available2017-01-26T08:07:12Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationБутенко Н. Ю. Підходи до формування корпоративного знання // Сталий соціально-економічний та екологічний розвиток: від теорії до практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 листоп. 2014 р., м. Дніпропетровськ. - Дніпропетровськ, 2014. – С. 130-133.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148239
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкорпоративная стратегияru_RU
dc.subjectкорпоративна стратегіяru_RU
dc.subjectкорпораціяru_RU
dc.subjectкорпорацияru_RU
dc.titleПідходи до формування корпоративного знанняru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk504.03ru_RU
Розташовується у зібраннях:Сталий соціально-економічний та екологічний розвиток: від теорії до практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13 – 14 листоп. 2014 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
130-133.pdf371,95 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.