Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149259
Назва: Методи оцінки конкурентоспроможності туристично - рекреаційних підприємств
Автори: Куніцин, С. В.
Ключові слова: ринок послуг;рынок услуг;рефлексивна складова;рефлексивна составляющая
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Куніцин С. В. Методи оцінки конкурентоспроможності туристично - рекреаційних підприємств // Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : міжнародна наук. конференція, 5-7 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - Т. 2. – С. 158-159.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149259
Розташовується у зібраннях:Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : матеріали міжнар. наук. конф., 5 – 7 листоп. 2012 р., м. Дніпропетровськ. Ч. II

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
158-159.pdf297,98 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.