Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149285
Назва: FRANCHISING – A COMBINATION OF "BIG" AND "SMALL" BUSINESS
Автори: Bondar, I.
Yelizarov, I.
Horodashyn, V.
Mel’nikova, I.
Ключові слова: FRANCHISING – A COMBINATION OF "BIG" AND "SMALL" BUSINESS
Дата публікації: гру-2016
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149285
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BondarIYelizarovIHorodashynV.pdf13,46 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.