Фінансово-економічний факультет : [670] Головна сторінка фонду Перегляд статистики

Перегляд
5W Марка Шерингтона, маркетинг, сталий розвиток, просування attraction DIGITAL МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ, МАРКЕТИНГ, АНАЛІТИКА ДАНИХ, МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ecotourism evaluation EVENT-МАРКЕТИНГ, ПОДІЄВИЙ МАРКЕТИНГ, КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЇ, ПРОСУВАННЯ green tourism infrastructure IНВЕСТИЦIЙНА ДIЯЛЬНIСТЬ, РЕНТАБЕЛЬНIСТЬ, ЕФЕКТИВНIСТЬ, ПРИБУТОК tourism business environment tourist and recreation potential tourist resources Аванс аграрн агалузь, витрати, рослинництво, облік аграрна галузь, витрати, рослинництво аграрне виробнцитво, тваринництво, сільське господарство АГРАРНИЙ СЕКТОР, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА Агросадиба АКТИВ, КРЕДИТИ, ДОХОДИ, РИЗИК, ЛІКВІДНІСТЬ, РИЗИК, ДОХОДНІСТЬ, ІНВЕСТИЦІЇ, ПОРТФЕЛЬ АКТИВ, ПАСИВ, КРЕДИТИ, ДОХОДИ, РИЗИК, ЛІКВІДНІСТЬ, ЗАЛУЧЕНІ РЕСУРСИ АКТИВИ, ОБОРОТНІ, НЕОБОРОТНІ, ФОНДОВІДАЧА, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ІНТЕГРАЛЬНИЙ ПОКАЗНИК, МЕТОД ХАРИНГТОНА амортизація, аудит, інвентаризація, класифікація, облік Аналіз АНАЛІЗ СЕРЕДОВИЩ, ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ, КОНКУРЕНЦІЯ, ЗОВНІШНІЙ РИНО АНАЛІЗ СЕРЕДОВИЩА, ЛОЯЛЬНІСТЬ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, РИНКОВА СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЯ АНАЛІЗ, ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ПРИБУТОК, ГРОШОВІ КОШТИ, ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО АНАЛІЗ, ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ПРИБУТОК, ГРОШОВІ КОШТИ, ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ аналіз, аудит, заробітна плата, облік аналіз, витрати, облік, постійні та змінні витрати АНАЛІЗ, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, РИНОК, ТОВАРИ ПОПЕРЕДНЬОГО ВИБОРУ Аналітичні системи АНГЛІЙСЬКА МОВА, ШКОЛА, ОСВІТНІ ПОСЛУГИ, НАВЧАННЯ АНК, ФІНАНСОВИЙ СТАН, НАДІЙНІСТЬ, ЛІКВІДНІСТЬ, КАПІТАЛ, РЕЗЕРВИ, ПРОГНОЗ АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГ, ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ, ФРАНШИЗА. АСОРТИМЕНТ, БЛАКИТНИЙ ОКЕАН, КРАФТОВЕ МОРОЗИВО, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СПОЖИВАЦЬКИ ПЕРЕВАГИ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ НОВОГО ТОВАРУ, ТОВАР, ТОВАРНИЙ ПОРТФЕЛЬ АСОРТИМЕНТ, ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ПОСЛУГА, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ асортиментна політика АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ЛОГІСТИКА ДИСТРИБУЦІЇ, СЕЗОННІСТЬ, КОНКУРЕНТНІСТЬ, РИНОК ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГ атракція Аудит аудит, виробничі витрати, облік аудит, відрахування, витрати, облік, оподаткування аудит, контроль якості, аудиторський ризик аудит, монтажні роботи, підрядник, собівартість Аудит, фінансова звітність, державне підприємство БAНКИ,УПРAВЛІННЯ КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, ДЕПОЗИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ РЕКЛAМНA КОМПAНІЯ, ТAРГЕТИНГОВA РЕКЛAМA, КОНТЕКСТНA РЕКЛAМA, , МЕТОДИ ОЦІНЮВAННЯ БАГАТОКАНАЛЬНІСТЬ, ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ, ОМНІКАНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, КАРТА «ПОДОРОЖІ СПОРЖИВАЧА», КРОС-КАНАЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГ, МУЛЬТИКАНАЛЬНІСТЬ, ПАНДЕМІЯ COVID-19, РИТЕЙЛ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ БАНК, КРЕДИТ, КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, КРЕДИТНИЙ РИЗИК, РЕЗЕРВИ, ПРОГНОЗ, NLP, ЯКІСТЬ БАНК, КРЕДИТ, ПІДПРИЄМСТВО, КРЕДИТНА ЛІНІЯ, ПРИБУТОК, ПРОЦЕНТНИЙ ДОХІД БАНК, ПРОЦЕНТНИЙ ДОХІД, БЕЗПРОЦЕНТНИЙ ДОХІД, КОМІСІЙНИЙ ДОХІД, КРЕДИТ, ПРИБУТОК БАНК, ФІНАНСОВИЙ СТАН, НАДІЙНІСТЬ, ЛІКВІДНІСТЬ, КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, РЕЗЕРВИ, ПРОГНОЗ, ЯКІСТЬ банк, виписка банку, спеціальний рахунок, поточний рахунок БАНК, ЕКОНОМЕТРИЧНА МОДЕЛЬ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ БАНК, КРЕДИТ, КРЕДИТУВАННЯ, КРЕДИТНІ ПОСЛУГИ, КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, РЕЗЕРВИ, ПРОГНОЗ, ЯКІСТЬ БАНК, КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, СТРУКТУРА, ЯКІСТЬ, НОРМАТИВИ НБУ, ПРОГНОЗУВАННЯ БАНК, КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, ЯКІСТЬ, ПРОГНОЗ, РЕЗЕРВИ, ФІНАНСОВИЙ СТАН, МІНІМІЗАЦІЯ РИЗИКІВ БАНК, ЛІКВІДНІСТЬ, НАДІЙНІСТЬ, НОРМАТИВИ НБУ, ГЕП, АНАЛІЗ, ПЛАНУВАННЯ БАНК, ПАСИВНІ ОПЕРАЦІЇ, ДЕПОЗИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, ОПТИМІЗАЦІЯ, ДЕПОЗИТНА СТРАТЕГІЯ БАНК, ПРИБУТОК, ЦИФРОВІЗАЦІЯ, КЛІЄНТ-МЕНЕДЖЕР, ДИСТАНЦІЙНЕ БАНКІВСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНК, РИЗИК, КРЕДИТНИЙ РИЗИК, КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, КРЕДИТ, ОПТИМИЗАЦІЯ БАНК, ФІНАНСОВИЙ СТАН, НАДІЙНІСТЬ, ЛІКВІДНІСТЬ, КАПІТАЛ, РЕЗЕРВИ, ПРОГНОЗ безготівкові розрахунки, кредиторська заборгованість, постачальники бренд, конкуренти, лояльність, маркетингові дослідження, побутова техніка та електроніка, споживча цінність, стратегія БРЕНД, ПРОСУВАННЯ, ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК, МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ БРЕНД, СТРАТЕГІЯ РЕБРЕНДИНГУ, РИНОК СКЛАДСЬКОГО ОБЛАДНАННЯ, АЙДЕНТИКА, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ бренд, стратегія, побутова техніка та електроніка, лендінг, рекламна компанія, SEO-технології будівництво, облік, аналіз, монтаж, демонтаж бухгалтерський облік, заробітна плата, аудит бухгалтерський облік, перевірка, контроль, заробітна плата БЮДЖЕТУВАННЯ, ПРИБУТОК, АЛГОРИТМ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ, ФАКТОРИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА Бізнес-процес Бізнес-процеси В2С СЕГМЕНТ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВАРТIСТЬ АКТИВIВ, ВИТРАТНИЙ ПIДХIД, ДОХОДНИЙ ПIДХIД, ПОРIВНЯЛЬНИЙ ПIДХIД, ФIНАНСОВИЙ СТАН, ФIНАНСОВI ПЕРСПЕКТИВИ, ОБҐРУНТОВАНА ВАРТIСТЬ ВЕЛИКА БРИТАНІЯ, ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ, РЕФЕРЕНДУМ, ЄВРОСКЕПТИЦИЗМ, ІНТЕГРАЦІЯ, БРЕКЗІТ. виплати працівникам, заробітна плата, облік Виробництво ВИРОБНИЦТВО, ВИРОБНИЧА ФУНКЦІЯ КОБА-ДУГЛАСА, ДВОХФАКТОРНА МОДЕЛЬ ВИРОБНИЦТВА, ФАКТОРИ ВИРОБНИЦТВА, КАПІТАЛ, ПРАЦЯ, ВИПУСК ПРОДУКЦІЇ, ЕЛАСТИЧНІСТЬ ВИПУСКУ, ЕФЕКТ МАСШТАБУ, МАКСИМІЗАЦІЯ ПРИБУТКУ виробництво, виробничі витрати, аудит виробнича структура виробничі запаси, облік, первісна вартість ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ВИСТАВКОВА КАМПАНІЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ ВИСТАВКИ Витрати витрати на оплату праці витрати підприємства ВИТРАТИ, ПЛАН, ДОХІД, ВИТРАТИ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, МОДЕЛЬ, ПІДПРИЄМСТВО, ФІНАНСОВИЙ СТАН, ПРОГНОЗ ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ, ПОЗИКОВИЙ КАПІТАЛ, УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ, ЕТАПИ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ КАПІТАЛУ, МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ В СУЧАСНИХ УМОВАХ власний капітал, статутний капітал, аналіз, аудит власний капітал, статутний капітал, облік, аналіз, аудит ВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ПРОСУВАННЯ Впровадження війна нового покоління, міжнародни безпека, кібервійна вітчизняні покупці и постачальники, доходи, товари, готова продукція ГРОШОВИЙ ПОТІК, ЕКОНОМІЧНИЙ ЕФЕКТ, ФІНАНСОВА ЗВІТНВСТЬ, КАПІТАЛ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, PЕНТAБЕЛЬНIСТЬ грошові кошти, облік, готівка ГРОШОВІ ПОТОКИ, МЕТОД ЕКСТРАПОЛЯЦІЇ, ПЛАТІЖНИЙ КАЛЕНДАР, ПЛАНУВАННЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ГРОШОВІ ПОТОКИ, ПРОГНОЗУВАННЯ, ФОРМУВАННЯ, УПРАВЛІННЯ, РОЗПОДІЛ, МЕТОД КОРЕЛЯЦІЙНОГО АНАЛІЗУ ГРОШОВІЙ ПОТІК, УПРАВЛІННЯ ГРОШОВИМИ ПОТОКАМИ, ОЗНАКА КЛАСИФІКАЦІЇ, АНАЛІЗ ГРОШОВИХ ПОТОКІВ, ОПТИМІЗАЦІЯ, ФАКТОРИНГ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ дебітори, дебіторська заборгованість, операційний цикл дебітори, кредитори, резерв сумнівних боргів, покупці і замовники дебітори, резерв сумнівних боргів, підзвітні особи, активи дебіторська заборгованість дебіторська заборгованість, облік, аудит, кредитори ДЕПOЗИТ, ВІДСOТКOВA СТAВКA, ВІДСOТКOВA МAPЖA, ЗAЛУЧЕНІ КOШТИ, ЗAПOЗИЧЕНІ КOШТИ, ЗOБOВ’ЯЗAННЯ БAНКУ ДЕПОЗИТИ, КРЕДИТИ, ПАСИВ, АКТИВ, ПРОЦЕНТНІ ДОХОДИ, ЗОБОВ’ЯЗАННЯ, ПРИБУТОК, ЧИСТА ПРОЦЕНТНА МАРЖА, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ АКТИВІВ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ ДЕПОЗИТНА ПОЛІТИКА, ЛІКВІДНІСТЬ, ЧИСТА ПРОЦЕНТНА МАРЖА, ЧИСТИЙ ПРОЦЕНТНИЙ ДОХІД, ПРИБУТОК, РЕНТАБЕЛЬНIСТЬ ДЖЕPЕЛА ФОPМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ PЕСУPСІВ, ВЛАСНІ КОШТИ, ЗАЛУЧЕНІ КОШТИ, ПPИБУТОК, ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ, ЛІКВІДНІСТЬ, ПЛАТОСПPОМОЖНІСТЬ, PЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, PЕАЛІЗОВАНА ПPОДУКЦІЯ ДЖЕРЕЛА ФIНАНСУВАННЯ, РЕНТАБЕЛЬНIСТЬ, ЕФЕКТИВНIСТЬ, ПРИБУТОК ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ, ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ, ПОЗИКОВИЙ КАПІТАЛ, ГРОШОВІ КОШТИ, ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ОПТИМІЗАЦІЯ ДИВЕРСИФIКАЦIЯ, НОВI БАНКIВСЬКI ПРОДУКТИ, ОПТИМIЗАЦIЯ, ПРИБУТОК, РЕНТАБЕЛЬНIСТЬ диверсифікація діяльності Дніпропетровська область договорні відносини, турагент, турист, собівартість послуг Доходи ДОХОДИ, ВИДАТКИ, КОШТОРИС, ОБЛІК, КОНТРОЛЬ БЮДЖЕТНА УСТАНОВА, МІСЬКА РАДА, доходи, витрати, облік, аудит доходи, витрати, комунальні послуги, облік, аудит ДОХОДИ, ВИТРАТИ, ПРИБУТОК, АУДИТ, ОБЛІК доходи, витрати, єдиний податок, товарний облік ДОХІД, КЛАСИФІКАЦІЯ, ЗАРОБЛЕНІ СТРАХОВІ ПРЕМІЇ, ПРОГНОЗУВАННЯ, МЕТОД КОВЗНИХ СЕРЕДНІХ, МЕТОД НАЙМЕНШИХ КВАДРАТІВ, МЕТОД ЕКСПОНЕНЦІАЛЬНОГО ЗГЛАДЖУВАННЯ ДІАСПОРА, ДІАСПОРАЛЬНА ПОЛІТИКА, ЗАКОРДОННІ УКРАЇНЦІ, ПУБЛІЧНА ДИПЛОМАТІЯ, ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА, МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ, ЗОВНІШНЯ ПОЛІТИКА. ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ, ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ. Економіка, проблема, нерівномірність, політика, фінанси Економічна ефективність екотуризм Екскурсія експорт, імпорт, іноземна валюта, облік ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА, УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ заборгованість, облік, контроль ЗАДАЧА КОМІВОЯЖЕРА, МЕТОД ГІЛОК І МЕЖ, АЛГОРИТМ ЛІТТЛ, ПЛАТІЖНА МАТРИЦЯ, ОПТИМАЛЬНИЙ МАРШРУТ. ЗАКЛАД ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ замовник, виконавець, ліцензійні умови, надання послуг запаси, види запасів, списання, готова продукція ЗАПАСИ, ГОТОВА ПРОДУКЦІЯ, РЕАЛІЗАЦІЯ, ПОКУПЦІ, СИРОВИНА ТА МАТЕРІАЛИ, СОБІВАРТІСТЬ запаси, матеріальні цінності, контроль, інвентаризація ЗАПАСИ, ТОВАРИ, ГОТОВА ПРОДУКЦІЯ, ТОВАРО-МАТЕРІАЛЬНІ ЦІННОСТІ, ОБОРОТНІСТЬ заробітна плата заробітна плата, аудит, оподаткування, облік виплат ЗАРОБІТНА ПЛАТА, ВІДПУСТКА, ОБЛІК, АУДИТ, ДОПЛАТИ, ПОСАДОВІ ОКЛАДИ, ЛІКАРНЯНІ. заробітна плата, контроль, облік, податки заробітна плата, облік, контроль, працівник ЗБУТ, ЗБУТОВА СТРАТЕГІЯ, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, КАНАЛИ РОЗПОДІЛУ ЗБУТ, КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ, СУПУТНІ ТОВАРИ, SWOT-АНАЛІЗ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, РЕМАРКЕТИНГ, КАТЕГОРІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ. ЗБУТОВА СТРАТЕГІЯ, ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ, АГРАРНИЙ РИНОК, АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ, НАПРЯМ РОЗВИТКУ, РИНКОВІ СЕГМЕНТИ, СТЕЙКХОЛДЕРИ, ТЕОРІЯ ФОРМУВАННЯ Зелена садиба зелений туризм Знижки зобов'язання, заборгованість, облік, контроль, суб'єкт зобов'язання, замовник, постачальник зовнішня політика, канада, безпека, миротворчі операції КАВ’ЯРНЯ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СЕГМЕНТУВАННЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ, ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ Кадри підприємства кадрова політика кадрова служба камеральна перевірка, податковий період, податок на прибуток підприємства, податкова звітність КАПІТАЛ, МАЙНО, ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, ДОДАТКОВІ РЕСУРСИ, КРЕДИТ КАПІТАЛ, СТРУКТУРА КАПІТАЛУ, КРИТЕРІЇ ОПТИМІЗАЦІЇ, ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, СЕРЕДНЬОЗВАЖЕНА ВАРТІСТЬ КАПІТАЛУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ КАПІТАЛУ, ФОРМУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ КАПІТАЛУ каса, готівка, поточні рахунки, аудит, облік КИТАЙ, КНР, ЕКОНОМІКА, ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ, ВИРОБНИЦТВО, ІНВЕСТИЦІЇ, РОЗВИТОК, ПОТЕНЦІАЛ, ПОЛІТИКА, ПРОЕКТИ. Кластеризація КЛЮЧОВІ СЛОВА: АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ, ЦЕГЛА, БУДІВЕЛЬНА ПРОДУКЦІЯ, КОНКУРЕНЦІЯ КЛЮЧОВІ СЛОВА: СТРАХУВАННЯ, СТРАХОВИЙ ПОРТФЕЛЬ, ОПТИМАЛЬНИЙ СТРАХОВИЙ ПОРТФЕЛЬ, РИЗИК, СТРАХОВЕ ВІДШКОДУВАННЯ, ЗБИТОК, ФРАНШИЗА комерційний банк, власні ресурси, статутний капітал, внутрішній аудит КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ, МАРЕКТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ПРОДОВОЛЬЧІ ТОВАРИ, ПРОДУКТ, ПРОСУВАННЯ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, РОЗПОДІЛ, ЦІНА. КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ, МАРЕКТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ПРОДУКТ, ПРОСУВАННЯ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, РОЗПОДІЛ SUMMURY КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, ОРЕНДНІ ПОСЛУГИ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, РИНОК, СТРАТЕГІЯ КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК, ЛАКОФАРБОВА ПРОДУКЦІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ЕЛЕМЕНТИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ:ТОВАР, ЦІНА, РОЗПОДІЛ, ПРОСУВАННЯ, ЛЮДИ, ПРОЦЕС, ПСИХОЛОГІЧНЕ ОТОЧЕННЯ КОМУНІКАЦІЯ, АНГЛІЙСЬКА МОВА, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПУБЛІКАЦІЇ, МРАКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА, МАРКЕТИНГ МІКС, ПОСЛУГА КОМУНІКАЦІЯ, РЕКЛАМА, ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ, РИНОК РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ, МЕДІАВПОДОБАННЯ КОМУНІКАЦІЇ, ПРОСУВАННЯ, АСОРТИМЕНТ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, МАРКЕТИНГ, РИНОК ПОДАРУНКІВ. КОНВЕРСІЯ, КОНТЕНТ-ПЛАН, ЛІДОГЕНЕРАЦІЯ, SMM-СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ, ТАРГЕТ КОНВЕРСІЯ, КОНТЕНТ-ПЛАН, ЛІДОГЕНЕРАЦІЯ, МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ, ТАРГЕТ конкурентоспроможність підприємства КОНСАЛТИНГОВІ ПОСЛУГИ, УПРАВЛІНСЬКІ МЕТОДИ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ контроль контролінг КОСМОПОЛІТИЗМ, СВІТОГЛЯДНИЙ КОНЦЕПТ,СВІТОВИЙ ПОЛІТИЧНИЙ ПРОЦЕСС, СВІТОВА ПОЛІТИКА, МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ. КРЕДИТ, БАНК, ПРОГНОЗУВАННЯ, КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, РЕЗЕРВ, ВІДСОТОК ПО КРЕДИТУ, ДЕПОЗИТ, НБУ КРЕДИТ, КРЕДИТНА ПОЛІТИКА, КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, ОПТИМІЗАЦІЯ КРЕДИТНОГО ПОРТФЕЛЮ, ДОХОДНІСТЬ КРЕДИТ, КРЕДИТНА ПОЛІТИКА, КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, ОПТИМІЗАЦІЯ КРЕДИТНОГО ПОРТФЕЛЮ, ДОХОДНІСТЬ. РИЗИКОВАНІСТЬ кредит, кредитні операції, кредитні лінії, кредитний договір КРЕДИТНА ДІЯЛЬНІСТЬ, КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, КРЕДИТНИЙ СКОРИНГ, КРЕДИТНА ПОЛІТИКА, ПРОГНОЗУВАННЯ КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, ЛІКВІДНІСТЬ, ЧИСТА ПРОЦЕНТНА МАРЖА, ЧИСТИЙ ПРОЦЕНТНИЙ ДОХІД КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, КРЕДИТНА ПОЛІТИКА, ПРОГНОЗУВАННЯ, СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ, ДОХІДНІСТЬ, ТРЕНДОВА МОДЕЛЬ Кредитний портфель, кредитування, рентабельність кредитних операцій, кредитна політика, банк, активні операції КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, РИЗИК, ДОХІДНІСТЬ, ЛІКВІДНІСТЬ, РЕЗЕРВИ, BASEL, NPL КРЕДИТНИЙ РИЗИК, КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, ПРОЦЕНТНА СТАВКА, ЧИСТА ПРОЦЕНТНА МАРЖА, ЧИСТИЙ СПРЕД, КРЕДИТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОЗИЧАЛЬНИКА, ОПТИМІЗАЦІЙНА МОДЕЛЬ КРЕДИТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОЗИЧАЛЬНИКА, КРЕДИТНИЙ РИЗИК, ДИСКРИМІНАНТНА МОДЕЛЬ, ЛОГІСТИЧНА МОДЕЛЬ КРЕДИТУВАННЯ, ФІНАНСУВАННЯ, КРЕДИТНІ РЕСУРСИ, КРЕДИТОСПРОМОЖНІСТЬ КРИЗА, РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ДОСЛІДЖЕННЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ КРОССКАНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, RFM-АНАЛІЗ, ТОВАРИ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОПИТУ Культурно-пізнавальний ЛОЯЛЬНІСТЬ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, ЕЛЕКТОРОННА ПРОДУКЦІЯ ЛОЯЛЬНІСТЬ, РОСЛИННА КОСМЕТИКА, ТЕЛЕПРОДАЖІ, ПРЯМИЙ МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ. Людські ресурси лізингові платежі ЛІКВІДНІСТЬ, НАДІЙНІСТЬ, АКТИВИ, ПАСИВИ, ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ АКТИВІВ, ЕКОНОМІЧНО ДОДАНА ВАРТІСТЬ Лікувально-оздоровчий комплекс малий бізнес, ризик, постачальники, покупці МАРКЕТИНГ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ, ДУАЛЬНА ФОРМА ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ, СТЕЙКХОЛДЕР, ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ВИПУСКНИКІВ, МАРКЕТИНГ ОСВІТИ МАРКЕТИНГ ПІД ЧАС ВІЙНИ, МАРКЕТИНГ ХІМІЧНОЇ СИРОВИНИ, РОЗШИРЕННЯ АСОРТИМЕНТНОГО ПОРТФЕЛЮ МАРКЕТИНГ, БРЕНДИНГ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПІДПРИЄМСТВО, ТЕХНОЛОГІЯ МАРКЕТИНГ, ВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ, МАРКЕТИНГОВІ КОММУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, РИНОК КРАСИ ТА ЗДОРОВ’Я МАРКЕТИНГ, КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, МАРКЕТНГ МІКС, СТРАТЕГІЯ, Б’ЮТІ РИНОК, САЛОН КРАСИ МАРКЕТИНГ, КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА, ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ІНСТРУМЕНТИ, РЕКЛАМА, ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, РИНОК ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ маркетинг, маркетингова діяльність, ефективність маркетингової діяльності, маркетингові дослідження, сфера послуг МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ТУРИСТИЧНІ ПОСЛУГИ МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, УПРАВЛІННЯ, КУПІВЕЛЬНА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ, ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГ, РЕКЛАМА, МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ, КОМУНІКАЦІЇ, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ, РЕКЛАМА, DIGITAL-МАРКЕТИНГ МАРКЕТИНГ, ОРГАНІЗАЦІЯ, МАРКЕТИНГОВА СИСТЕМА, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ МАРКЕТИНГ, СТАЛИЙ РОЗВИТОК, КОМПОЗИТНІ МАТЕРІАЛИ, АРМАТУРА, АНКЕТУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, РИНОК БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, РИНОК КОМПОЗИТНИХ МАТЕРІАЛІВ МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ДИВЕРСИФІКАЦІЯ, МІСІЯ, STEP-АНАЛІЗ, МАТРИЦЯ BCG, IFAS-АНАЛІЗ, ABC-АНАЛІЗ, XYZ-АНАЛІЗ, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ, PEST-АНАЛІЗ, COVID-19. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПІДПРИЄМСТВО, ВПЛИВ, СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГ, ПІДПРИЄМСТВО, УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПОШТОВІ ПОСЛУГИ, ДІЯЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, РИНОК БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ТОВАРИ З МАРКУВАННЯМ, МІЖНАРОДНІ ДОБРОВІЛЬНІ СТАНДАРТИ, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІ, СТАЛЕ ВИРОБНИЦТВО ТА СПОЖИВАННЯ. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ, СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ІНСТРУМЕНТИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, СКЛАДНІ СПОЖИВЧІ ПОСЛУГИ, ПОСЛУГИ РЕСТОРАННОГО ХАРЧУВАННЯ, ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІ. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ, АНАЛІЗ, ДОСЛІДЖЕННЯ, УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ІМІДЖ, ЛОЯЛЬНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ, ПОСЛУГИ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КАВ’ЯРНІ ТРЕТЬОЇ ХВИЛІ, СПОЖИВЧА ПОВЕДІНКА, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КЛАСИФІКАЦІЯ, АГРОПРОДУКТОВИЙ РИНОК, ФАКТОРИ МАКРОСЕРЕДОВИЩА, СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ, ДИВЕРСИФІКАЦІЯ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПРОСУВАННЯ, ФІТНЕС РИНОК МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, РИНОК ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, АНАЛІЗ, ДОСЛІДЖЕННЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТОВАРУ. МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, РОЗВИТОК ТОВАРУ, СТАЛИЙ РОЗВИТОК, КОПМЛЕКС МАРКЕТИНГУ, ВАНТАЖНІ ВАГОНИ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЯ, СЕГМЕНТУВАННЯ, СПОЖИВАЧ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, MARKETING STRATEGY, STRATEGY, SEGMENTATION, CONSUMER, CONSUMER MARKET МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ОДНОРАЗОВА ПРОДУКЦІЯ, НЕТКАНІ МАТЕРІАЛИ, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, DOILY, PANNA MLADA, POLIX PRO&MED, FORTIUS PRO МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, СЕГМЕНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ОНОВЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ ЗАКЛАДУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, АНАЛІЗ РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ НА РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, ПРОСУВАННЯ ЗАКЛАДУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОЛІТИКА МЕРЧАНДАЙЗИНГУ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ТОВАРИ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ВПОДОБАННЯ СПОЖИВАЧІВ, СТРАТЕГІЯ, КОМУНІКАЦІЇ, СЕГМЕНТАЦІЯ, ПРОСУВАННЯ, МЕДІАПЛАНУВАННЯ, ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ДОДАТКОВА ОСВІТА, КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА, МЕДІАПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, РИНОК ПОБУТОВИХ ПОСЛУГ, СЕЗОННІСТЬ, СИНХРОМАРКЕТИНГ. МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ТОВАР ПОВСЯКДЕННОГО ПОПИТУ, ТОРГОВЕЛЬНА МАРКА, РІВЕНЬ ВПІЗНАВАНОСТІ. МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ІННОВАЦІЙНІ РОЗРОБКИ, ТЕЛЕКОМІНКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ, РИНОК В2В ТА В2С ДЛЯ ІНТЕРНЕТ ПРОВАЙДЕРА МАРКЕТИНГОВЕ СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, ТОВАРИ ТРИВАЛОГО ВИКОРИСТАННЯ, ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ АСОРТИМЕНТУ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО, ,ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ, РИНОК МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ, БРЕНД, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, СИСТЕМА ПРОДАЖ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, БРЕНД, РИНОК СХОЖИХ ТОВАРІВ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІІ, МАРКЕТИНГ У БАНКУ, ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ, ОНЛАЙН-БАНКІНГ, КОНТЕНТ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІІ, ПРОСУВАННЯ В ІНТЕРНЕТІ, PR-ТЕХНОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ, ГРОМАДСЬКА СПІЛКА, ІТ-КОМПАНІЯ, ТЕХНІЧНИЙ ФАХІВЕЦЬ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, DIGITAL-КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, КОМУНІКАЦІЙНІ МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, DIGITAL-КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГ РЕКЛАМНИХ АГЕНЦІЙ, КОМУНІКАЦІЙНІ МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, КОМПЛЕКС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ, ВПІЗНАВАНІСТЬ БРЕНДУ, МЕДІА-ПЛАН. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, РИНОК ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, ВПОДОБАННЯ СПОЖИВАЧІВ, СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ, МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, РИТЕЙЛ, БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ маркетингові методи МАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, СПОЖИВАЧІ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИТОНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПРОСТІ СПОЖИВЧІ ПОСЛУГИ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, ПРОЦЕС ПРИДБАННЯ ПОСЛУГ матеріальні цінності, знос, облік Медичний туризм МЕДІА ПЛАНУВАННЯ, ПАНДЕМІЯ, РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ, РИНОК ПОБУТОВИХ ПОСЛУГ МЕРЧАНДАЙЗИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, ХАРЧОВА ПРОДУКЦІЯ модернізація основних фондів МОНІТОРИНГ, КРЕДИТ, КРЕДИТНИХ РИЗИК, АНАЛІЗ БАНКРУТСВА, РЕЙТИНГ , ЗАБЕЗПЕЧЕНІСТЬ КРЕДИТУ Мотивація МОТИВАЦІЯ, СИСТЕМА МОТИВАЦІЙ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ. міжнародні відносини, моделі вирішення конфліктів, типологія конфліктів мінімальна оплата праці НАЛІЗ, ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ПРИБУТОК, ГРОШОВІ КОШТИ, ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НЕЙРОМАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ СПОЖИВЧИЙ РИНОК, ІМПУЛЬСИВН І ПОКУП И, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІ неприбутковість, облік, цільове фінансування НОВI БАНКIВСЬКI ПРОДУКТИ, ЧИСТА ПРОЦЕНТНА МАРЖА, ЧИСТИЙ ПРОЦЕНТНИЙ ДОХIД, ПРИБУТОК, РЕНТАБЕЛЬНIСТЬ НОВИЙ ТОВАР, ПРОСУВАННЯ, РИНОК КОНДИТЕРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО Німеччина, зовнішній курс облік облік автомобільних шин, трнаспортні засоби, амортизація Облік витрат облік і аудит надання послуг, послуга, реалізація, робота облік, аналіз, аудит облік, аналіз, аудит, дебіторська заборгованість ОБЛІК, АНАЛІЗ, АУДИТ, ДЕБІТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ, СТРОКОВА ТА ПРОСРОЧЕНА ЗАБОРГОВАНІСТЬ, ПОТОЧНА ТА БЕЗНАДІЙНА ДЕБІТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ ОБЛІК, АНАЛІЗ, АУДИТ, ПОСЛУГИ, СОБІВАРТІСТЬ, ДОХОД ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПОСЛУГ облік, аналіз, витрати виробництва, собівартість облік, аналіз, готова продукція облік, аналіз, контроль необоротні активи, знос облік, аналіз, контроль, звітність облік, аналіз, транспорт, ціна, оренда облік, аудит, аналіз облік, аудит, виробничі запаси, аналіз, собівартість облік, аудит, власний капітал облік, аудит, заробітна плата облік, аудит, знижка, ліквідність облік, аудит, знос, основні засоби, амортизація Облік, аудит, необоротні активи, основні засоби ОБЛІК, АУДИТ, ОСНОВНІ ЗАСОБИ, АМОРТИЗАЦІЯ, УТРИМАННЯ, ПОЛІПШЕННЯ облік, аудит, податки облік, виробничі запаси, методи списання, первісна вартість облік, витрати, капітал ОБЛІК, ДОХОДИ, ВИТРАТИ, АУДИТ, ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ, ПОДАТКОВА ЗВІТНІСТЬ Облік, контроль, ФОП ОБЛІК, НАРАХУВАННЯ ТА УТРИМАННЯ З ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ, ВІЙСЬКОВИЙ ЗБІР, ПОДАТОК НА ДОХОДИ ФІЗИЧНИХ ОСІБ. облік, стандарти, аудит ОБОРОТНИЙ КАПІТАЛ, ОБОРОТНІ АКТИВИ, КРУГООБІГ ОБОРОТНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА, ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ОБОРОТНІ АКТИВИ, ДЕБІТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ, ФАКТОРИНГ, ПОКАЗНИКИ ДІЛОВОЇ АКТИВНОСТІ ОБОРОТНІ АКТИВИ, КЛАСИФІКАЦІЯ, БАЛАНС, МЕТОДИКА, ПЛАНУВАННЯ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, МЕТОД РЕГРЕСІЙНОГО АНАЛІЗУ, АНАЛІТИЧНИЙ МЕТОД ОБОРОТНІ АКТИВИ, ОБОРОТНІСТЬ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ, ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ, ЛІКВІДНІСТЬ ПІДПРИЄМТСВА ОБОРОТНІ АКТИВИ, ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ, ДЕБІТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ, ЗАПАСИ, ЛІКВІДНІСТЬ, БАЛАНС ОБОРОТНІ АКТИВИ, КЛАСИФІКАЦІЯ, БАЛАНС, МЕТОДИКА, ПЛАНУВАННЯ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, МЕТОД РЕГРЕСІЙНОГО АНАЛІЗУ, АНАЛІТИЧНИЙ МЕТОД оборотні фонди ОБІЗНАНІСТЬ ТОРГОВОЇ МАКРИ. СЕГМЕНТУВАНЯ СПОЖИВАЧІВ. ЕФЕКТИВНІ КАНАЛИ ПРОСУВАННЯ. ВИВЧЕННЯ АСОРТИМЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ Об’єднана територіальна громада операційна діяльність підприємства операційний цикл оплата праці, аудит, аналіз оплата праці, форма та система оплати праці, ПДФО ОПТИМIЗАЦIЯ, ПОРТФЕЛЬ ЦIННИХ ПАПЕРIВ, ДОХОДНIСТЬ, РИЗИК оптимальна структура витрат оптимізаційна модель, інформаційна система, ПАТ «ДМК» Оптимізація оптимізація асортименту продукції оптимізація використання ресурсів ОПТИМІЗАЦІЯ, ОПТИМАЛЬНИЙ РОЗМІР ЗАПАСУ, ЕКОНОМІЧНИЙ ЕФЕКТ, ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА. ОПТОВИЙ РИНОК, МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ПРОГРАМА ПРОСУВАННЯ організаційна структура Організація організація обліку, аудит, дохід, витрати, кредит оренда, лізинг, земля, активи, облік, аудит Основні засоби основні засоби, амортизація, аналіз основні засоби, знос, амортизація, майно основні засоби, знос, необоротні активи, амортизація основні засоби, облік, витрати, знос основні засоби, транспортні засоби, запасні частини, амортизація ОСНОВНІ ФОНДИ, ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, АМОРТИЗАЦІЯ, ГРОШОВІ ПОТОКИ, ВІДНОВЛЕННЯ ОСНОВНИХ ФОНДІВ Охорона здоров’я Оцінка ОЦІНКА ВАРТОСТІ, МЕТОДИ ОЦІНКИ, ДОХОДНИЙ МЕТОД, ВИТРАТНИЙ МЕТОД, ПОРІВНЯЛЬНИЙ МЕТОД ОЦІНКА КРЕДИТОСПРОМОЖНОСТІ ПОЗИЧАЛЬНИКІВ, НЕЙРОМЕРЕЖЕВЕ МОДЕЛЮВАННЯ, ОПТИМІЗАЦІЯ СТРУКТУРИ КРЕДИТНОГО ПОРТФЕЛЯ БАНКУ оцінка, виробничі запаси, собівартість, аудит Оцінювання ПАРАМЕТРИ КРЕДИТНОГО ПОРТФЕЛЯ БАНКУ, ПАРАМЕТРИ ПРОФІЛЯ ЦІЛЬОВОГО ПОТЕНЦІЙНОГО ПОЗИЧАЛЬНИКА, КРЕДИТНИЙ РИЗИК, ХЕДЖУВАННЯ ПАСИВНІ ОПЕРАЦІЇ, ДЕПОЗИТИ, КРЕДИТИ, ПАСИВ, ПРОЦЕНТНІ ДОХОДИ, ЛІКВІДНІСТЬ, ДЕПОЗИТНІ ПРОГРАМИ, ЗОБОВ’ЯЗАННЯ, КОШТИ КЛІЄНТІВ, ПОТОЧНІ РАХУНКИ, СТРОКОВІ ДЕПОЗИТИ ПАСИВНІ ОПЕРАЦІЇ, ДЕПОЗИТИ, КРЕДИТИ, ПАСИВ, ПРОЦЕНТНІ ДОХОДИ, ЛІКВІДНІСТЬ ПДВ, аналіз, контроль Персонал ПЕРСОНАЛ, КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, ПЛИННІСТЬ КАДРІВ, МОТИВАЦІЯ План-заходи ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ЛІКВІДНІСТЬ , КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО ПЛАНУВАННЯ, ПРИБУТОК, ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ЛІКВІДНІСТЬ ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ, САНТЕХНІКА, ФАКТОРИ ЗОВНІШНЬОГО ВПЛИВУ податки, збори, платежі податкова декларація, акцизний податок, податкова ставка, звітність податок, єдиний податок, спрощена система оподаткування ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПОСЛУГ, СТАТУС КОМПАНІЇ, СПОЖИВЧЕ СПРИЙНЯТТЯ, БРЕНД, ПРОСУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ, СТРАТЕГІЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ, МІКРОСЕРЕДОВИЩЕ, МАКРОСЕРЕДОВИЩЕ, ДОСЛІДЖЕННЯ ВПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ, СПЕЦІЇ ТА ПРЯНОЩІ. ПОРІВНЯЛЬНА МАТРИЦЯ, АНАЛІЗ РИНКІВ, ДОМОГОСПОДАРСТВО, ТРАНСПОРТ, ЛОГІСТИКА, СТАТИСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОСЛУГА, ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГА, СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ, ПРОГРАМА ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ Послуги ПОСЛУГИ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, КЛІЄНТИ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ послуги, сфера обліку, система оплати праці постачальник, дебіторська заборгованість, матеріали постачальник, облік, фінансовий аналіз, заборгованість постачальники та підрядники, облік, аудит ПОТІК ДОХОДІВ, СТРУКТУРА ДОХОДІВ, ПРОГНОЗУВАННЯ, ДИНАМІКА, УПРАВЛІННЯ, АКУМУЛЮВАННЯ, ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ, БАГАТОФАКТОРНА МОДЕЛЬ, ОПТИМІЗАЦІЯ ПРИБУТОК, МЕТОДИКА, ПЛАНУВАННЯ, ПРОГНОЗУВАННЯ, АНАЛІТИЧНЕ ВИРІВНЮВАННЯ, ТРЕНДОВІ МОДЕЛІ, МЕТОД КОВЗНИХ СЕРЕДНІХ, МЕТОД ЕКСПОНЕНЦІАЛЬНОГО ЗГЛАДЖУВАННЯ ПРИБУТОК, ПЛАНУВАННЯ, МОДЕЛЮВАННЯ, СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ ПРИБУТОК, ПРОГНОЗУВАННЯ, РЕГРЕСІЙНИЙ МЕТОД, РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ, ПРИЙНЯТТЯ РІШЕН ПРИБУТОК, РЕНТАБЕЛЬНIСТЬ, ЕФЕКТИВНIСТЬ, ФIНАНСОВА СТIЙКIСТЬ, ФIНАНСОВИЙ СТАН ПРИБУТОК, РЕНТАБЕЛЬНIСТЬ, ЕФЕКТИВНIСТЬ, ФIНАНСОВА СТIЙКIСТЬ, ФIНАНСОВИЙ СТАН ПРИБУТОК, ДОCЛІДЖЕННЯ, МОДЕЛЬ ДЮПОН, ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТОК, ЛІКВІДНІСТЬ, ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ФАКТОРНИЙ АНАЛІЗ, ОПЕРАЦІЙНИЙ АНАЛІЗ ПРИБУТОК, ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ФАКТОРНИЙ АНАЛІЗ, ПРОГНОЗУВАННЯ, РЕЗЕРВ ПРИБУТОК, РЕАЛІЗАЦІЯ, ДОХІД, ВИТРАТИ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, МОДЕЛЬ, КОНСАЛТИНГ, ПРОЕКТ ПРИБУТОК, РЕНТАБЕЛЬНIСТЬ, ЕФЕКТИВНIСТЬ, ДИВЕРСИФІКАЦІЯ, ФIНАНСОВИЙ СТАН ПРИБУТОК, РЕНТАБЕЛЬНIСТЬ, ЕФЕКТИВНIСТЬ, ФIНАНСОВА СТIЙКIСТЬ, ФIНАНСОВИЙ СТАН ПРИБУТОК, УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ, ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ, ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ, ФІНАНСОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПРИБУТОК, ФАКТОРИ СЕЗОННОСТІ, СФЕРА ТУРИЗМУ, УПРАВЛІННЯ, АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГ ПРИБУТОК, ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, ФІНАНСОВИЙ СТАН, СТІЙКЕ ЕКОНОМІЧНЕ ЗРОСТАННЯ, ФІНАНСОВИЙ ВАЖЕЛЬ, МЕТОД ЕКСТРАПОЛЯЦІЇ ПРИРОДНО-КЛІМАТИЧНИЙ РИЗИК, ІНДЕКС УРАЖАЙНОСТІ, СТРАХОВА СУМА, СТРАХОВЕ ВІДШКОДУВАННЯ, МЕТОДИКА, СТРАХОВИЙ ПЛАТІЖ Природо-ресурсний потенціал Природоорієнтований туризм Програма ПРОГРАМА, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ПРОГРАМА, СТРАТЕГІЯ, АНАЛІЗ, ДОСЛІДЖЕННЯ, СЕРЕДОВИЩЕ ПРОДУКТОВА СТРАТЕГІЯ, АСОРТИМЕНТ, ДОСЛІДЖЕННЯ ВПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ, СПЕЦІЇ ТА ПРЯНОЩІ. Продукція Промислове підприємство ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО, СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ РИНОК, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ, ПРОГРАМА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ПРОСУВАННЯ, АСОРТИМЕНТ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, МАРКЕТИНГ, РИНОК ТОВАРІВ ДЛЯ РИБОЛОВЛІ Профілактика ПРОФІЛЬ СПОЖИВАЧА, КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАРТА «ПОДОРОЖІ СПОЖИВАЧА», ТОВАРИ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОПИТУ, ЕТАПИ СПОЖИВЧОГО ВИБОРУ. Процес Психологічна допомога підвищення ефективності підвищення прибутковості Підприємство ПІДПРИЄМСТВО РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВО, КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК, КРЕДИТ, ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, СТРУКТУРА КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВО, ФІНАНСОВИЙ СТАН, ПРИБУТОК, ЗБИТОК, ФАКТОРИ, ПРОГНОЗ ПІДПРИЄМСТВО, ФІНАНСОВИЙ СТАН, ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ, ПЛАН, ПРОГНОЗ, ЗБИТОК, ПРИБУТОК ПІДПРИЄМСТВО, ФІНАНСОВИЙ СТАН, ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ, ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ, ПЛАН, ПРОГНОЗ, БЮДЖЕТУВАННЯ, ГРОШОВІ ПОТОКИ ПІДПРИЄМСТВО, АМОРТИЗАЦІЯ, ОСНОВНІ ФОНДИ, ПЛАН, ПРОГНОЗ. ПІДПРИЄМСТВО, ФІНАНСОВИЙ СТАН, ПРИБУТОК, ЗБИТОК, ФАКТОРИ, ПРОГНОЗ ПІДПРИЄМСТВО, ФІНАНСОВИЙ СТАН, ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ, ПЛАН, ПРОГНОЗ ПІДПРИЄМСТВО, ФІНАНСОВИЙ СТАН, ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ, ПЛАН, ПРОГНОЗ, ЗБИТОК, ПРИБУТОК ПІДПРИЄМСТВО, ФІНАНСОВИЙ СТАН, ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ, ПЛАН, ПРОГНОЗ, ЗБИТОК, ПРИБУТОК Пізнавальний тур Р НОК СНЕКІВ УКРА Н , ПРОСУВАННЯ, ПОДУКТ, ПРОДУКТОВО-Р НКОВА СТРАТЕГІЯ, РОЗРОБКА ТОВАРУ раціоналізація Реабілітація Регіон РЕКЛАМА, РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ, РЕКЛАМНА СТРАТЕГІЯ, ПРОСУВАННЯ, РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ, КРИЗОВЕ СТАНОВИЩЕ, ПАНДЕМІЯ COVID-19, ВІЙНА, KPI, РИТЕЙЛ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ рекламна кампанія, рекламний бюджет, маркетинг, маркетингова діяльність Рекреація РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ, РЕСУРСИ, САМОФІНАНСУВАННЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ПЛАНУВАННЯ, ЛЕВЕРІДЖ Ресурси Реінжиніринг РИЗИК, БАНКІВСЬКИЙ РИЗИК, КРЕДИТНИЙ РИЗИК, ОЦІНКА, ПЛАТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОЗИЧАЛЬНИКА РИЗИК, КРЕДИТНИЙ РИЗИК, ВАЛЮТНИЙ РИЗИК, РИЗИК ЛІКВІДНОСТІ, VAR РИЗИК, КРЕДИТНИЙ РИЗИК, КРЕДИТНИЙ ПРОЦЕС, МОНІТОРИНГ, ПРОБЛЕМНА ЗАБОРГОВАНІСТЬ, КОМПЛАЄНС РИНОК ОСВІТНІХ ПОСЛУГ, КЛЮЧОВІ СТЕЙКХОЛДЕРИ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, БЕНЧМАРКІНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, MARKET OF EDUCATIONAL SERVICES, KEY STAKEHOLDERS, MARKETING RESEARCH, LOYALTY, BENCHMARKING, MARKETING COMMUNICATIONS РИНОК ОСВІТНІХ ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СПОЖИВЧА ПОВЕДІНКА, ЛОЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ РИНОК ШВИДКОГО ХАРЧУВАННЯ, КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ, СЕРВІСИ ДОСТАВКИ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИТЕЙЛ, ПРОДОВОЛЬЧІ ТОВАРИ, РОЗДРІБНИЙ ТОРГОВЕЦЬ, МАРКЕТИНОВІ РІШЕННЯ, КУПІВЕЛЬНА ПОВЕДІНКА, ЛОЯЛЬНІСТЬ розвиток підприємства РОЗДРІБНИЙ МАГАЗИН, САНТЕХНІКА ТА ОПАЛЮВАЛЬНА ТЕХНІКА, ДОСЛІДЖЕННЯ КУПІВЕЛЬНИХМ МОТИВІВ ТА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ РОЗДРІБНОГО МАГАЗИНУ розрахунки, постачальники та підрядники, контроль РОЗРОБКА ПРОГРАМИ, ПРОСУВАННЯ, ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ, ПІДПРИЄМСТВО, РИНОК HORECA, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ СЕРЕДНЬОЗВАЖЕНА ВАРТІСТЬ КАПІТАЛУ, ЕФЕКТ ФІНАНСОВОГО ЛЕВЕРИДЖУ, МОДЕЛЮВАННЯ СТРУКТУРИ КАПІТАЛУ, КОРЕЛЯЦІЙНО-РЕГРЕСІЙНА МОДЕЛЬ Середовище туристичного бізнесу система планування Система управління витратами Система управління персоналом системи оподаткування, єдиний податок, пдфо, ЄСВ, ПДВ Собівартість СОБІВАРТІСТЬ, ПРИБУТОК, ЗБИТОК, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ПЛАНУВАННЯ, ТОЧКА БЕЗЗБИТКОВОСТІ СОБІВАРТІСТЬ, ПРИБУТОК, ЗБИТОК, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ПЛАНУВАННЯ, ТОЧКА БЕЗЗБИТКОВОСТІ собівартість, облік, аудит, оподаткування сонячна енергетика, високотехнологічні ринки, просування нової послуги, програма просування СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, КРЕДИТНІ ПОСЛУГИ, ПРОСУВАННЯ, FACEBOOK, INSTAGRAM споживчий вибір, маркетингове дослідження, непродовольчі товари, поведінка споживача СПОЖИВЧИЙ ВИБІР, СПОЖИВЧА ПОВЕДІНКА, ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА, ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ СПОЖИВЧИЙ РИНОК, ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ, РИНОК МЕДТЕХНІКИ, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІ СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГ АСОРТИМЕНТНА СТРАТЕГІЯ, РИНОК ФІТНЕС ПОСЛУГ Сталий розвиток Стейкхолдери СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, ATL та BTL – ЗАХОДИ, ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ, РИНОК FMCG, РИНОК КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ. СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СЕГМЕНТУВАННЯ, КОНКУРЕНЦІЯ СТРАТЕГІЧНА ПОВЕДІНКА, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ІННОВАЦІЙНІ РОЗРОБКИ, МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ, РИНОК ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. СТРАТЕГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО, УКРАЇНСЬКО- ПОЛЬСЬКІ ВІДНОСИНИ,ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ, ПОЛІТИЧНИЙ ДІАЛОГ, ІСТОРИЧНІ ПИТАННЯ, ПРИКОРДОННА СПІВПРАЦЯ. Стратегія стратегія розвитку СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ, МАТРИЦЯ АНСОФФА, РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ, СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ СТРАТЕГІЯ, ПЛАНУВАННЯ, КРЕДИТНІ РЕСУРСИ, ФІНАНСОВИЙ РИЗИК, ІНВЕСТИЦІЯ, ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ, ЛІНІЙНА РЕГРЕСІЯ, СЕРЕДНЯ ВІДНОСНА ПОМИЛКА, КОРЕЛЯЦІЯ, КЛАСТЕРІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТИ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, МАРКЕТИНГ, РИНОК ТОВАРІВ ДЛЯ РИБОЛОВЛІ СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА, ВНУТРІШНЯ МАРКЕТИНГОВА СЕРЕДА, ЗОВНІШНЯ МАРКЕТИНГОВА СЕРЕДА, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ стратегія, маркетингові стратегії, програма маркетингу, методи стратегічного маркетингу, ринок непродовольчих товарів СТРАТЕГІЯ, ПЛАНУВАННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, РОЗВИТОК, ПОЗИЦІЮНУВАННЯ СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВА СТРАТЕГІЯ, ПРИБУТОК, ПОСЛУГИ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, КАПІТАЛ СТРАТЕГІЇ, ПРОСУВАННЯ, АСОРТИМЕНТ , МАРКЕТИНГ, РИНОК ПОДАРУНКІВ, СТРАТЕГІЧНІ РІШЕННЯ СТРАХОВИЙ ПЛАТІЖ, СТРАХОВІ ВИПЛАТИ, СТРАХОВІ РЕЗЕРВИ, АКТИВИ, ПРОГНОЗУВАННЯ, ТРЕНДОВІ МОДЕЛІ, МОДЕЛЬ ЛІНІЙНОЇ РЕГРЕСІЇ СТРУКТУРА ДЕПОЗИТНИХ ОПЕРАЦІЙ, ЛІКВІДНІСТЬ, ЧИСТА ПРОЦЕНТНА МАРЖА, ЧИСТИЙ ПРОЦЕНТНИЙ ДОХІД СТІЙКЕ ЕКОНОМІЧНЕ ЗРОСТАННЯ, ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ФІНАНСОВИЙ СТАН, ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК, ПРИБУТОК, ОПТИМІЗАЦІЯ ФІНАНСОВОЇ СТРУКТУРИ, БАГАТОФАКТОРНА КОРЕЛЯЦІЙНО-РЕГРЕСІЙНА МОДЕЛЬ Сільський туризм ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ, ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА, ОБҐРУНТУВАННЯ НАПРЯМІВ МАРКЕТИНГОВОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТМЦ, запаси, ревізія, Бюджетний облік ТОВАР, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕН, ТОВАРНА ПОЛІТИКА, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, АСОРТИМЕНТ. товари, тмц, запаси, контроль, інвентаризація товари, торгівля, тара, націнка ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, МАРКЕТИНГОВА І КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ, SWOT-АНАЛІЗ, PEST- АНАЛІЗ, АВС-АНАЛІЗ, НОМЕНКЛАТУРНА ГРУПА, РОЗПИЛЮВАЧ, ДОБРИВА, ЗАСОБИ ЗАХИСТУ РОСЛИН,АГРОКЛІНІНГ Торгівельна діяльність транспортне підприємство трудовий договір Тур Туризм Туристична дестинація ТУРИСТИЧНА КРИЗА, АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ, ТУРИСТИЧНА ГАЛУЗЬ, ТУРИСТИЧНЕ АГЕНТСТВО, АТИКРИЗОВА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ Туристична привабливість Туристичне підприємство Туристичний макрорегіон Туристично-рекреаційний потенціал туристичні ресурси У кваліфікаційній роботі проаналізованооснови стимулювання збуту на ринку товарів повсякденного попиту, проведено дослідження маркетингового середовища підприємства ТОВ «Катеринославхліб», обґрунтування програми стимулювання збуту товару «хліб нарізний подовий хуторський» Об’єкт розроблення:ТОВ «Катеринославхліб» Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретико-методичних основ стимулювання збуту на ринку товарів повсякденного попиту та розробка комплексу заходів для підвищення ефективності збуту на прикладі конкретного товару. ТОВ «Катеринославхліб», що мають сильних конкурентів, з метою виведення нового товару «Хліб нарізний подовий Хуторський» доцільно використовувати методи цифрового маркетингу, а саме з інтернет джерел та соціальних мереж, щоб велика кількість кінцевих споживачів могла оперативно отримувати основні відомості про переваги та відгуки щодо інноваційного товару. Результати роботи можуть бути використаніТОВ «Катеринославхліб» та іншими підприємствами. Робота має застосування у сфері: 1. Маркетингового дослідження: Дослідження можуть бути використані для вивчення споживацької поведінки і впливу різних факторів на купівельну поведінку. 2. Розробки стратегій збуту: Результати дослідження можуть бути використані для розробки стратегій збуту для хлібобулочних продуктів. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: На основі результатів опитування, підприємству ТОВ «Катеринославхліб» рекомендовано запровадити програму стимулювання збуту для «Хліба нарізного подового Хуторський», яка включає акції та знижки, рекламну кампанію, розширення роздрібної мережі та активне використання соціальних медіа та інтернет-маркетингу. Соціально-економічна ефективність роботи полягає: Економічна ефективність = 62.92 %, ROI = 628,23%, NPV = 119 262 925 грн. Після реалізації програми стимулювання збуту буде виявлено позитивний ефект на обсяги продажу продукції. Зокрема, підготовка менеджерів збуту підвищить їх знання про продукт і сприйняття підвищенню обсягів продажів. Рекламна кампанія та активності в соціальних медіа привернуть увагу більшої кількості споживачів, збільшуючи впізнаваність бренду. Акції та знижки стануть додатковим стимулом для покупки продукту. Все це призведе до збільшення продажів і підвищення доходу від продажу "Хліб нарізний подовий Хуторський". У роботі використано такі методи досліджень: 1. Опитування: Використовувалось для вивчення споживацької поведінки і впливу різних факторів на покупку хлібобулочних продуктів. 2. Економічний аналіз: Використовувався для розрахунку економічної ефективності заходів УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ, АНАЛІЗ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ АСОРТИМЕНТУ, РИНОК В2В , ПАРФУМИ удосконалення планування удосконалення системи планування УКРАЇНА, ЄС, СТАНОВЛЕННЯ ЗВ’ЯЗКІВ, ВІДНОСИНИ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, УМОВИ ВСТУПУ, ПІДРИМКА ЄС УНІКАЛЬНІ ПРОМИСЛОВІ ПОСЛУГИ, МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ, СПОЖИВЧИЙ ВИБІР, МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ, АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГ УПРAВЛIННЯ КРЕДИТНОЮ ПОЛIТИКОЮ, КРЕДИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, ОПТИМIЗAЦIЯ КРЕДИТНОГО ПОРТФЕЛЮ, КРЕДИТНI ОПЕРAЦIЇ, ПРИБУТКОВIСТЬ УПРAВЛІННЯ ПРИБУТКОМ, ДЕПОЗИТНИЙ ПОРТФЕЛЬ, ОБЛІКОВA СТAВКA, ПОЛІТИКA ВІД’ЄМНИХ ВІДОСТКОВИХ СТAВОК, ПРИБУТКОВІСТЬ УПРАВЛIННЯ ДЕПОЗИТНОЮ ПОЛIТИКОЮ, ЛIКВIДНIСТЬ, ЧИСТА ПРОЦЕНТНА МАРЖА, ЧИСТИЙ ПРОЦЕНТНИЙ ДОХIД УПРАВЛIННЯ КРЕДИТНОЮ ПОЛIТИКОЮ, ЛIКВIДНIСТЬ, ЧИСТА ПРОЦЕНТНА МАРЖА, ЧИСТИЙ ПРОЦЕНТНИЙ ДОХIД УПРАВЛІННЯ ВАРТІСТЮ, ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНВЕСТИЦІЙ, ЧИСТА ТЕПЕРІШНЯ ВАРТІСТЬ, ВНУТРІШНЯ СТАВКА ПРИБУТКОВОСТІ, ПРИБУТОК УПРАВЛІННЯ ДЕПОЗИТНИМ ПОРТФЕЛЕМ, ДЕПОЗИТНА ПОЛІТИКА, ДЕПОЗИТ, ГРОШОВО-КРЕДИТНА ПОЛІТИКА, РОЗПОДІЛ ДЕПОЗИТІВ, ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ, ПРИБУТОК, КАПІТАЛ БАНКУ, ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ, ДЖЕРЕЛА ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ, РЕСУРСНА БАЗА, НОРМАТИВИ КАПІТАЛУ УПРАВЛІННЯ КРЕДИТНОЮ ПОЛІТИКОЮ, ЛІКВІДНІСТЬ, ЧИСТА ПРОЦЕНТНА МАРЖА, ЧИСТИЙ ПРОЦЕНТНИЙ ДОХІД УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ ПЕРСОНАЛУ, МАРКЕТИНГОВА ПРОГРАМА, ІННОВАЦІЙНІ РОЗРОБКИ, РИНОК ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ ПРОЄКТАМИ, ГРОМАДСЬКА СПІЛКА, ІТ-СПІЛЬНОТА, ПРОЄКТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ В НЕКОМЕРЦІЙНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ управління персоналом Управління портфелем банківських послуг (на прикладі АТ КБ «ПриватБанк») УПРАВЛІННЯ ПРОСУВАННЯМ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ, КОНРОЛІНГ, ДЖЕРЕЛА ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ, ІНВЕСТИЦІЙНІ ВКЛАДАННЯ, ПЕРЕРОЗПОДІЛ ІНВЕСТИЦІЙ УПРАВЛІННЯ, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ, ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ, GOOGLE ADS, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГ, ПРОСУВАННЯ, РЕКЛАМА, СЕРВІС ФIНАНСOВА ДIЯЛЬНIСТЬ, PЕНТАБЕЛЬНIСТЬ, ЕКOНOМIЧНИЙ АНАЛIЗ, PЕСУPСИ, САМOФIНАНСУВАННЯ, ЕФЕКТИВНIСТЬ, ПЛАНУВАННЯ, ЛЕВЕPIДЖ ФIНАНСOВА ДIЯЛЬНIСТЬ, PЕНТАБЕЛЬНIСТЬ, ЕКOНOМIЧНИЙ АНАЛIЗ, PЕСУPСИ, САМOФIНАНСУВАННЯ, ЕФЕКТИВНIСТЬ, ПЛАНУВАННЯ, ЛЕВЕPIДЖ ФIНАНСОВI РEЗУЛЬТАТИ, EФEКТИВНIСТЬ IНВEСТИЦIЙ, ЧИСТА ТEПEРIШНЯ ВАРТIСТЬ, ВНУТРIШНЯ СТАВКА ПРИБУТКОВОСТI, ПРИБУТОК ФIНАНСОВI РЕЗУЛЬТАТИ, ЕФЕКТИВНIСТЬ IНВЕСТИЦIЙ, ЧИСТА ТЕПЕРIШНЯ ВАРТIСТЬ, ВНУТРIШНЯ СТАВКА ПРИБУТКОВОСТI, ПРИБУТОК ФIНАНСОВИЙ СТАН, ФІНАНСОВА КРИЗА, ЗБИТОК, РЕЗЕРВИ, ПРОГНОЗ ФАКТОРНИЙ АНАЛІЗ, ФІНАНСОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ, ПРИБУТОК, ЗБИТОК, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ Ферма фермерське господарство, витрати, інвентаризація фермерське господарство, облік, аналіз, аудит ФОП, аналіз, контроль, звітність ФОП, витрати, ЕСВ ФОП, товарні запаси, дохід, ЄСВ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ, ОРЕНДА АТРАКЦІОНІВ, РИНОК РОЗВАГ, МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ. формування звітності, аудит, державне підприємство формування собывартості, доходи, витрати, фінансові результати фізична особа - підприємець, звітність, ЄСВ, системи оподаткування ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, ПЛАТОСПРОМОЖНІСТЬ, ЛІКВІДНІСТЬ, ПРОГНОЗУВАННЯ, ТРЕНДОВІ МОДЕЛІ, МОДЕЛЬ БРАУНА ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, ФІНАНСОВИЙ СТАН, ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ, ПОЗИКОВИЙ КАПІТАЛ, ОПТИМАЛЬНА СТРУКТУРА КАПІТАЛУ, СЕРЕДНЬОЗВАЖЕНА ВАРТІСТЬ КАПІТАЛУ ФІНАНСОВА СІЙКІСТЬ, ПЛАТОСПРОМОЖНІСТЬ, ЛІКВІДНІСТЬ, ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ, ДЕБІТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ, ПЛАНУВАННЯ ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ПРИБУТОК, ПРОГНОЗУВАННЯ, ФІНАНСОВИЙ СТАН, ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ФІНАНСОВИЙ СТАН, СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ, ПРИБУТОК, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ фінансова звітність, баланс, фінансовий результат, аудит фінансова компанія, швидкі кредити, формування резервів, ризики ФІНАНСОВА СТАЛІСТЬ, МОДЕЛЮВAННЯ, ОПЕРАЦІЙНИЙ АНАЛІЗ, МОДЕЛЬ ДЮПОНА, ПОКАЗНИКИ КАПІТАЛІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, ЛІКВІДНІСТЬ, НАДІЙНІСТЬ, ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА, НОРМАТИВ, ОПТИМІЗАЦІЯ ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, ЛІКВІДНІСТЬ, ПЛАТОСПРОМОЖНІСТЬ, ВАРТІСТЬ КАПІТАЛУ, БАЛАНС, ГРОШОВІ КОШТИ ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, ПЛАТОСПРОМОЖНІСТЬ, ЛІКВІДНІСТЬ, ПРОГНОЗУВАННЯ, ТРЕНДОВІ МОДЕЛІ, МОДЕЛЬ БРАУНА ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ, БЮДЖЕТУВАННЯ, БЮДЖЕТ, ОПТИМІЗАЦІЙНА ЗАДАЧА ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ, КОНТРОЛІНГ, ПРИБУТОК, БЮДЖЕТ, ОПТИМІЗАЦІЙНА ЗАДАЧА ФІНАНСОВИЙ РИЗИК, ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВА СТРАТЕГІЯ, ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ, ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ, ДИВЕРСИФІКАЦІЯ, ХЕДЖУВАННЯ ФІНАНСОВИЙ СТАН, КОМУНАЛЬНІ ПІДПРИЄМСТВА, АНАЛІЗ, БЮДЖЕТ ФІНАНСОВИЙ СТАН, ПРОГНОЗ, ПЛАН, ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, ПРИБУТОК фінансовий аналіз, аудит, облік, дохід ФІНАНСОВИЙ РИЗИК, ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВА СТРАТЕГІЯ, ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ, ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ, ДИВЕРСИФІКАЦІЯ, ХЕДЖУВАННЯ ФІНАНСОВИЙ РИЗИК, ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВА СТРАТЕГІЯ, ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ, ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ, ДИВЕРСИФІКАЦІЯ, ХЕДЖУВАННЯ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ, ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ, ОПТИМІЗАЦІЯ, ПРИБУТОК ФІНАНСОВО–ГОСПОДАРСЬКА ДIЯЛЬНIСТЬ, КЛАСИФІКАЦІЯ, БАЛАНС, ФIНАНСОВI ПОКАЗНИКИ, ПЛАНУВАННЯ, МЕТОД НАЇМЕНШИХ КВАДРАТІВ, МЕТОД БРАУНА ФІНАНСОВО–ГОСПОДАРСЬКА ДIЯЛЬНIСТЬ, КЛАСИФІКАЦІЯ, БАЛАНС, ФIНАНСОВI ПОКАЗНИКИ, ПЛАНУВАННЯ, ПРОГНОЗУВАННЯ, МЕТОД КОВЗНИХ СЕРЕДНІХ, МЕТОД АВТОРЕГРЕСІЇ, МЕТОД ЕКСПОНЕНЦІАЛЬНОГО ЗГЛАДЖУВАННЯ ФІНАНСОВО–ГОСПОДАРСЬКА ДIЯЛЬНIСТЬ, КЛАСИФІКАЦІЯ, БАЛАНС, ФIНАНСОВI ПОКАЗНИКИ, ПЛАНУВАННЯ, ПРОГНОЗУВАННЯ, МЕТОД КОВЗНИХ СЕРЕДНІХ, МЕТОД БРАУНА, МЕТОД ЕКСПОНЕНЦІАЛЬНОГО ЗГЛАДЖУВАННЯ ФІНАНСОВО–ГОСПОДАРСЬКА ДIЯЛЬНIСТЬ, КЛАСИФІКАЦІЯ, БАЛАНС, ФIНАНСОВI ПОКАЗНИКИ, ПЛАНУВАННЯ, ПРОГНОЗУВАННЯ, МЕТОД КОВЗНИХ СЕРЕДНІХ, МЕТОД ЕКСПОНЕНЦІАЛЬНОГО ЗГЛАДЖУВАННЯ ФІНАНСОВО–ГОСПОДАРСЬКА ДIЯЛЬНIСТЬ, КЛАСИФІКАЦІЯ, БАЛАНС, ФIНАНСОВI ПОКАЗНИКИ, ПЛАНУВАННЯ, ПРОГНОЗУВАННЯ, МЕТОД КОВЗНИХ СЕРЕДНІХ, МЕТОД ХОЛЬТА ФІНАНСОВО–ГОСПОДАРСЬКА ДIЯЛЬНIСТЬ, КЛАСИФІКАЦІЯ, БАЛАНС, ФIНАНСОВI ПОКАЗНИКИ, ПЛАНУВАННЯ, ПРОГНОЗУВАННЯ, МЕТОД КОВЗНИХ СЕРЕДНІХ, МЕТОД БРАУНА, МЕТОД ЕКСПОНЕНЦІАЛЬНОГО ЗГЛАДЖУВАННЯ ФІНАНСОВІ АКТИВИ, ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПЛАНУВАННЯ, НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ, ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ, ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ, ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ФІНАНСОВІ АКТИВИ, ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ, БАНКРУТСТВО, МОДЕЛЬ АЛЬТМАНА, ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ФІНАНСОВІ АКТИВИ, ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ, ВЕКСЕЛЬНИЙ ОБІГ, БАНКРУТСТВО, ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ФІНАНСОВІ АКТИВИ, ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ, БАНКРУТСТВО, МОДЕЛЬ АЛЬТМАНА, ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ФІНАНСОВІ КОЕФІЦІЄНТИ, ФІНАНСОВА РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ, ФАКТОРИНГ ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ, ПОЗИКОВИЙ КАПІТАЛ, ОПТИМАЛЬНА СТРУКТУРА ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ, ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, СЕРЕДНЬОЗВАЖЕНА ВАРТІСТЬ КАПІТАЛУ ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, КЛАСИФІКАЦІЯ, БАЛАНС, ПЛАНУВАННЯ, ПЛАНУВАННЯ, ПРОГНОЗУВАННЯ, МЕТОД НАЙМЕНШИХ КВАДРАТІВ, МЕТОД БРАУНА ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ, ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ, ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ, СТРАТЕГІЯ, ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ, АДАПТИВНІ МОДЕЛІ, СЕРЕДНЯ ВIДНОСНА ПОМИЛКА, МОДЕЛЬ БРАУНА ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ПРОГНОЗУВАННЯ, РЕЗЕРВ, ЛІКВІДНІСТЬ, ПЛАТОСПРОМОЖНІСТЬ, МЕТОД ЕКСТРАПОЛЯЦІЇ ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ, ПОЗИКОВИЙ КАПІТАЛ, ОПТИМАЛЬНА СТРУКТУРА ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ, ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, СЕРЕДНЬОЗВАЖЕНА ВАРТІСТЬ КАПІТАЛУ Фінансові результати ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНВЕСТИЦІЙ, ПРИБУТОК, ЧИСТА ТЕПЕРІШНЯ ВАРТІСТЬ, ВНУТРІШНЯ СТАВКА ПРИБУТКОВОСТІ Фінансові результати, собівартість, доходи, витрати ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ, ІНВЕСТИЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА, ВНУТРІШНЯ СТАВКА ДОХОДНОСТІ, ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ, ПОЗИКОВИЙ КАПІТАЛ, ОПТИМАЛЬНА СТРУКТУРА ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ, ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ, СЕРЕДНЬОЗВАЖЕНА ВАРТІСТЬ КАПІТАЛУ ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ДЖЕРЕЛА ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ, ВЛАСНІ КОШТИ, ЗАЛУЧЕНІ КОШТИ, КРЕДИТНА ПОЛІТИКА, ДЕБІТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ, ПРИБУТОК, МАТРИЧНИЙ МЕТОД ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ДЖЕРЕЛА ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ, ВЛАСНІ КОШТИ, ЗАЛУЧЕНІ КОШТИ, ПРИБУТОК, ЛІКВІДНІСТЬ, ПЛАТОСПРОМОЖНІСТЬ, СЕРЕДНЬОЗВАЖЕНА ВАРТІСТЬ КАПІТАЛУ, РИЗИК, ПЕРЕСТРАХУВАННЯ, ВЛАСНЕ УТРИМАННЯ ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ДЖЕРЕЛА, КАПІТАЛ, ПЛАНУВАННЯ, НАПРЯМИ ВИКОРИСТАННЯ ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ПРИБУТОК, ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ, ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПЛАНУВАННЯ, НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ, ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ, ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ, ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ПРИБУТОК, ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ, ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПЛАНУВАННЯ, НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ, ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ, ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ, ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ, ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ, ОПТИМІЗАЦІЯ, ЗАПАСИ, ДЕБІТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ, ПРИБУТОК ХАРЧОВІ ТОВАРИ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ПОКУПКУ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, СЕГМЕНТ. ХОЛОДНА ВІЙНА, ХОЛОДНА ВІЙНА 2, НОВА ХОЛОДНА ВІЙНА, РОСІЯ ТА ЗАХІД, КИТАЙ ТА США, РОСІЯ ТА США, МІЖНАРОДНА АРЕНА. ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНА ЄВРОПА, ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ, НАТО, ІНТЕГРАЦІЯ, ЕКОНОМІЧНЕ ЗРОСТАННЯ, СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ЕФЕКТИ. ЦИФРОВА ДИПЛОМАТІЯ, ПУБЛІЧНА ДИПЛОМАТІЯ, ІНТЕРНЕТ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, М’ЯКА СИЛА, ІНСТРУМЕНТИ, МІЖНАРОДНА АРЕНА, КОМУНІКАЦІЯ. ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ, БАНКІВСЬКА СФЕРА, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇ ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЯ,ІНСТРУМЕНТИ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА шахтоуправління, запаси, надходження, аудит якість продукції ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ, ЗОВНІШНЯ ПОЛІТИКА НІМЕЧЧИНИ, ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ, ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА, ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ, МІГРАЦІЯ, КРИЗА, НЕЛЕГАЛЬНА МІГРАЦІЯ, МІГРАЦІЙНИЙ ВИКЛИК. ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ, РОЗШИРЕННЯ, ІНТЕГРАЦІЯ, ПЕРСПЕКТИВИ, ПРОЦЕС, ПРИЄДНАННЯ, ПРОБЛЕМИ, УМОВИ, РОЗВИТОК, ВСТУП, КРАЇНИ, СПІВПРАЦЯ. єдиний податок, ЕСВ, ПДФО ЄС,ІНТЕГРАЦІЯ,НАТО, ЄЕС, CSDP, ESDP ІВЕНТ-МАРКЕТИНГ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, РИНОК ПИВА, ІВЕНТИ, КРАФТОВЕ ПИВО Ідентифікація Ідентифікація основного засобу інвестиційна політика ІНВЕСТИЦІНИЙ ПРОЕКТ, ЧИСТИЙ ГРОШОВИЙ ПОТІК, МЕТОД ЧИСТОЇ ПРИВЕДЕНОЇ ВАРТОСТІ, ІНДЕКС ПРИБУТКОВОСТІ, ВНУТРІШНЯ НОРМА ПРИБУТКОВОСТІ ІННОВАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЛОГІСТИКА, ЕФЕКТИВНІСТЬ ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, СПОЖИВЧІ ПОСЛУГИ, ПОСЛУГИ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, РІШЕННЯ СПОЖІВАЧІВ, ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ інноваційний розвиток підприємства ІННОВАЦІЙНІ ТОВАРИ, МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНІ ТОВАРИ, ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІ Інтернет ІНТЕРНЕТ, МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ, АУТСОРСИНГ, ІНТЕРНЕТ ПРОСУВАННЯ, ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, ІНСТРУМЕНТИ, МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ, ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, БЮДЖЕТУВАННЯ. ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЯ БЕНЧМАРКІНГУ, ЕЛЕКТРОННИЙ РИНОК, ЦИФРОВІ МЕТОДИ ПРОДАЖІВ, ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ, ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ЦИФРОВІ КОМУНІКАЦІЇ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ІНТЕРНЕТ-ПРОСУВАННЯ, ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ Інтернет-ресурси Інтернет-технології ІНТЕРНЕТ–МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ, ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ–МАРКЕТИНГУ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ Інформаційні системи інфраструктура ІПОТЕКА, ВІДСОТКОВА СТАВКА, ОПЕРАЦІЙНИЙ РИЗИК, ОРГАНІЗАЦІЯ ІПОТЕЧНОГО КРЕДИТУВАННЯ, ЗАПОЗИЧЕНІ КОШТИ, ЗОБОВ’ЯЗАННЯ БАНКУ ІРАН, ІРАНСЬКА ЯДЕРНА ПРОГРАМА, БЛИЗЬКИЙ СХІД, ІСЛАМ, ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА, МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ, ЗОВНІШНЯ ПОЛІТИКА.