Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151810
Назва: Апостеріорне оцінювання організації навчально-пізнавального процесу
Інші назви: Апостериорное оценивание организации учебно-познавательного процесса
Posteriori estimation of teaching and learning process
Автори: Логвіненко, В. Г.
Ключові слова: якість освіти;качество образования;quality of education;апостеріорне оцінювання;апостериорное оценивание;a posteriori evaluation;навчально-пізнавальний процес;учебно-познавательный процесс;teaching and learning process;технологія апостеріорного оцінювання;технология апостериорного оценивания;the technology of a posteriori estimation;показники оцінювання;показатели оценивания
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Логвіненко В. Г. Апостеріорне оцінювання організації навчально-пізнавального процесу / В. Г. Логвіненко // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2014 = Contemporary Innovation Technique of the Engineering Personnel Training for the Mining and Transport Indusnry 2014 : сб. науч. тр. междунар. конф., 27-28 марта 2014 г., Украина, Днепропетровск / [орг. комитет: П. И. Пилов и др.] ; М-во образования и науки Украины, Гос. высш. учеб. заведение "Нац. горн. ун-т" [и др.]. — Днепропетровск : НГУ, 2014. — C. 562-570.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядується питання застосування технології апостеріорного оцінювання навчально-пізнавальної діяльності студентів. Результати апостеріорного оцінювання надають важливу інформацію про ефективність викладання викладачеві та навчальному закладу.
В статье рассматривается вопрос использования технологии апостериорного оценивания учебно-познавательной деятельности студентов. Результаты апостериорного оценивания предоставляют важную информацию об эффективности преподавания преподавателю и учебному заведению.
The question about the development and application of technology posterior estimation of teaching and educational activity of the students, is considered at the article. Posteriori estimation results provide important information about the performance of teaching and teacher education institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151810
Розташовується у зібраннях:Современные  инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной  промышленности и транспорта 2014, г. Днепропетровск, 27-28 марта : сб. науч. тр. междунар. конф.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
562-570.pdf517,67 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.