Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152712
Назва: Пути повышения тормозных возможностей шахтных локомотивов
Автори: Блохин, С. Е.
Ключові слова: тормозные устройства;шахтный локомотив;шахтний локомотив
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Блохин С. Е. Пути повышения тормозных возможностей шахтных локомотивов / С. Е. Блохин // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпропетровськ : НГУ, 2011. – № 36. – Т. 2. – С. 63-67.
Короткий огляд (реферат): Определено, что наиболее перспективным типом шахтных локомотивов для угольных шахт Украины есть тяжелые шарнирно-сочлененные. Такие локомотивы должны иметь многократное резервирование тормозных устройств, создающих тормозную силу как в контакте колеса и рельса, так и рельсовыми тормозами. Актуальными становятся автоматические системы, отслеживающие максимально возможный коэффициент сцепления колеса и рельса в данных условиях движения и предотвращающие появление юза.
Визначено, що найперспективнішим типом шахтних локомотивів для вугільних шахт України є важкі шарнірно-зчленовані. Такі локомотиви повинні мати багаторазове резервування гальмівних пристроїв, що створюють гальмівну силу як в контакті колеса і рейки, так і рейковими гальмами. Актуальними стають автоматичні системи, що відстежують максимально можливий коефіцієнт зчеплення колеса і рейки в даних умовах руху, і запобігають появі юза.
It is certain, that the heavy joint-joined are the most perspective type of mine locomotives for the coal mines of Ukraine. Such locomotives must have frequent reservation of brake devices, creating brake force both in the contact of wheel and rail, and by rail brakes. The automatic systems watching a maximally possible coefficient of rolling friction wheel and rail in the given terms of motion and preventing appearance of braking skidding is actual.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152712
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць НГУ. - 2011. - № 36. - Т 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf472,71 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.