Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152874
Назва: Маркетинговий менеджмент у забезпеченні конкурентоспроможності регіонів
Автори: Сеніна, К. В.
Ключові слова: маркетинговий менеджмент;маркетинговый менеджмент;конкурентоспроможність регіонів;конкурентоспособность регионов;ринкові відносини;рыночные отношения
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Сеніна К. В. Маркетинговий менеджмент у забезпеченні конкурентоспроможності регіонів / Сеніна К. В. // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ : М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 92-93.
Короткий огляд (реферат): Невід’ємним елементом забезпечення конкурентоспроможності регіону в умовах поглиблення ринкових відносин є ефективне використання виробничо- ресурсного потенціалу, його якісне та кількісне зростання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152874
Розташовується у зібраннях:Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
92-93.pdf226,2 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.