Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153814
Назва: Підхід до визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти на інституційному рівні
Автори: Григорук, П. М.
Григорук, С. С.
Ключові слова: дихотомічна шкала;забезпечення якості рівня освіти;індикатор оцінки;индикатор оценки
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Григорук П. М. Підхід до визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти на інституційному рівні / П. М. Григорук, С. С. Григорук // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIII міжнар. конф. (23–24 листоп. 2017 р.) : зб. наук. пр. / ред. кол.: Г. Г. Півняк та ін.; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т “Дніпровська політехніка”. – Дніпро : НТУ «ДП», 2018. – № 3. – C.13-17.
Короткий огляд (реферат): Розроблено методику для визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти (ВЗЯО) на інституційному рівні, яка включає систему показників 13 та індикаторів у відповідності до стандартів ESG-2015 методи кількісного вимірювання та переведення отриманих числових оцінок у якісні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153814
Розташовується у зібраннях:Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIII міжнар. конф. (23–24 листоп. 2017 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13-17.pdf338,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.