Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155952
Назва: Удосконалення організації маркетингової діяльності (за матеріалами ТОВ «Електротехнічна компанія «Система»)
Інші назви: Improvement of marketing activity organization (based on the materials of LLC “Electrotechnical company “Systema”)
Автори: Орловський, Ілля Євгенійович
Ключові слова: ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СПОЖИВАЧ, ЦІНА, РОЗПОДІЛ, ПРОСУВАННЯ
Дата публікації: чер-2020
Бібліографічний опис: Орловський І.Є. Удосконалення організації маркетингової діяльності (за матеріалами ТОВ «Електротехнічна компанія «Система») / І.Є. Орловський. – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 79 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес організації маркетингової діяльності. Мета кваліфікаційної роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці практичних рекомендацій щодо удосконалення організації маркетингової діяльності підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто економічну сутність маркетингової діяльності промислового підприємства; наведено теоретичні підходи до формування системи маркетингової діяльності; досліджено інструменти маркетингової діяльності; надано загальну характеристику діяльності ТОВ «Електротехнічна компанія «Система»; надано оцінку впливу конкурентного середовища на діяльність підприємства; оцінено рівень потенціалу ТОВ «Електротехнічна компанія «Система»; проаналізовано організацію маркетингової та збутової діяльності підприємства; розроблено заходи щодо рекламної кампанії високовольтних відкритих розподільчих пристроїв; сформовано складові елементи маркетингової діяльності; розраховано ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Електротехнічна компанія «Система».
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес організації маркетингової діяльності. Мета кваліфікаційної роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці практичних рекомендацій щодо удосконалення організації маркетингової діяльності підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто економічну сутність маркетингової діяльності промислового підприємства; наведено теоретичні підходи до формування системи маркетингової діяльності; досліджено інструменти маркетингової діяльності; надано загальну характеристику діяльності ТОВ «Електротехнічна компанія «Система»; надано оцінку впливу конкурентного середовища на діяльність підприємства; оцінено рівень потенціалу ТОВ «Електротехнічна компанія «Система»; проаналізовано організацію маркетингової та збутової діяльності підприємства; розроблено заходи щодо рекламної кампанії високовольтних відкритих розподільчих пристроїв; сформовано складові елементи маркетингової діяльності; розраховано ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Електротехнічна компанія «Система».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155952
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титули.pdf158,38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Робота Орловський.rar39,43 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.