Кафедра маркетингу : [213] Головна сторінка фонду Перегляд статистики

Перегляд
5W Марка Шерингтона, маркетинг, сталий розвиток, просування DIGITAL МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ, МАРКЕТИНГ, АНАЛІТИКА ДАНИХ, МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ EVENT-МАРКЕТИНГ, ПОДІЄВИЙ МАРКЕТИНГ, КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЇ, ПРОСУВАННЯ АГРАРНИЙ СЕКТОР, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА АНАЛІЗ СЕРЕДОВИЩ, ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ, КОНКУРЕНЦІЯ, ЗОВНІШНІЙ РИНО АНАЛІЗ СЕРЕДОВИЩА, ЛОЯЛЬНІСТЬ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, РИНКОВА СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЯ АНАЛІЗ, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, РИНОК, ТОВАРИ ПОПЕРЕДНЬОГО ВИБОРУ АНГЛІЙСЬКА МОВА, ШКОЛА, ОСВІТНІ ПОСЛУГИ, НАВЧАННЯ АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГ, ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ, ФРАНШИЗА. АСОРТИМЕНТ, БЛАКИТНИЙ ОКЕАН, КРАФТОВЕ МОРОЗИВО, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СПОЖИВАЦЬКИ ПЕРЕВАГИ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ НОВОГО ТОВАРУ, ТОВАР, ТОВАРНИЙ ПОРТФЕЛЬ АСОРТИМЕНТ, ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ПОСЛУГА, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ЛОГІСТИКА ДИСТРИБУЦІЇ, СЕЗОННІСТЬ, КОНКУРЕНТНІСТЬ, РИНОК ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГ БАГАТОКАНАЛЬНІСТЬ, ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ, ОМНІКАНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, КАРТА «ПОДОРОЖІ СПОРЖИВАЧА», КРОС-КАНАЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГ, МУЛЬТИКАНАЛЬНІСТЬ, ПАНДЕМІЯ COVID-19, РИТЕЙЛ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ бренд, конкуренти, лояльність, маркетингові дослідження, побутова техніка та електроніка, споживча цінність, стратегія БРЕНД, ПРОСУВАННЯ, ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК, МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ БРЕНД, СТРАТЕГІЯ РЕБРЕНДИНГУ, РИНОК СКЛАДСЬКОГО ОБЛАДНАННЯ, АЙДЕНТИКА, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ бренд, стратегія, побутова техніка та електроніка, лендінг, рекламна компанія, SEO-технології В2С СЕГМЕНТ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ВИСТАВКОВА КАМПАНІЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ ВИСТАВКИ ВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ПРОСУВАННЯ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ, ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ. ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА, УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАД ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЗБУТ, ЗБУТОВА СТРАТЕГІЯ, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, КАНАЛИ РОЗПОДІЛУ ЗБУТ, КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ, СУПУТНІ ТОВАРИ, SWOT-АНАЛІЗ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, РЕМАРКЕТИНГ, КАТЕГОРІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ. ЗБУТОВА СТРАТЕГІЯ, ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ, АГРАРНИЙ РИНОК, АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ, НАПРЯМ РОЗВИТКУ, РИНКОВІ СЕГМЕНТИ, СТЕЙКХОЛДЕРИ, ТЕОРІЯ ФОРМУВАННЯ КАВ’ЯРНЯ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СЕГМЕНТУВАННЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ, ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ КЛЮЧОВІ СЛОВА: АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ, ЦЕГЛА, БУДІВЕЛЬНА ПРОДУКЦІЯ, КОНКУРЕНЦІЯ КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ, МАРЕКТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ПРОДОВОЛЬЧІ ТОВАРИ, ПРОДУКТ, ПРОСУВАННЯ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, РОЗПОДІЛ, ЦІНА. КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ, МАРЕКТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ПРОДУКТ, ПРОСУВАННЯ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, РОЗПОДІЛ SUMMURY КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, ОРЕНДНІ ПОСЛУГИ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, РИНОК, СТРАТЕГІЯ КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК, ЛАКОФАРБОВА ПРОДУКЦІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ЕЛЕМЕНТИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ:ТОВАР, ЦІНА, РОЗПОДІЛ, ПРОСУВАННЯ, ЛЮДИ, ПРОЦЕС, ПСИХОЛОГІЧНЕ ОТОЧЕННЯ КОМУНІКАЦІЯ, АНГЛІЙСЬКА МОВА, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПУБЛІКАЦІЇ, МРАКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА, МАРКЕТИНГ МІКС, ПОСЛУГА КОМУНІКАЦІЯ, РЕКЛАМА, ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ, РИНОК РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ, МЕДІАВПОДОБАННЯ КОМУНІКАЦІЇ, ПРОСУВАННЯ, АСОРТИМЕНТ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, МАРКЕТИНГ, РИНОК ПОДАРУНКІВ. КОНВЕРСІЯ, КОНТЕНТ-ПЛАН, ЛІДОГЕНЕРАЦІЯ, SMM-СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ, ТАРГЕТ КОНВЕРСІЯ, КОНТЕНТ-ПЛАН, ЛІДОГЕНЕРАЦІЯ, МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ, ТАРГЕТ КОНСАЛТИНГОВІ ПОСЛУГИ, УПРАВЛІНСЬКІ МЕТОДИ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ КРИЗА, РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ДОСЛІДЖЕННЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ КРОССКАНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, RFM-АНАЛІЗ, ТОВАРИ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОПИТУ ЛОЯЛЬНІСТЬ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, ЕЛЕКТОРОННА ПРОДУКЦІЯ ЛОЯЛЬНІСТЬ, РОСЛИННА КОСМЕТИКА, ТЕЛЕПРОДАЖІ, ПРЯМИЙ МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ. МАРКЕТИНГ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ, ДУАЛЬНА ФОРМА ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ, СТЕЙКХОЛДЕР, ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ВИПУСКНИКІВ, МАРКЕТИНГ ОСВІТИ МАРКЕТИНГ ПІД ЧАС ВІЙНИ, МАРКЕТИНГ ХІМІЧНОЇ СИРОВИНИ, РОЗШИРЕННЯ АСОРТИМЕНТНОГО ПОРТФЕЛЮ МАРКЕТИНГ, БРЕНДИНГ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПІДПРИЄМСТВО, ТЕХНОЛОГІЯ МАРКЕТИНГ, ВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ, МАРКЕТИНГОВІ КОММУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, РИНОК КРАСИ ТА ЗДОРОВ’Я МАРКЕТИНГ, КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, МАРКЕТНГ МІКС, СТРАТЕГІЯ, Б’ЮТІ РИНОК, САЛОН КРАСИ МАРКЕТИНГ, КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА, ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ІНСТРУМЕНТИ, РЕКЛАМА, ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, РИНОК ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ маркетинг, маркетингова діяльність, ефективність маркетингової діяльності, маркетингові дослідження, сфера послуг МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ТУРИСТИЧНІ ПОСЛУГИ МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, УПРАВЛІННЯ, КУПІВЕЛЬНА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ, ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГ, РЕКЛАМА, МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ, КОМУНІКАЦІЇ, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ, РЕКЛАМА, DIGITAL-МАРКЕТИНГ МАРКЕТИНГ, ОРГАНІЗАЦІЯ, МАРКЕТИНГОВА СИСТЕМА, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ МАРКЕТИНГ, СТАЛИЙ РОЗВИТОК, КОМПОЗИТНІ МАТЕРІАЛИ, АРМАТУРА, АНКЕТУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, РИНОК БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, РИНОК КОМПОЗИТНИХ МАТЕРІАЛІВ МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ДИВЕРСИФІКАЦІЯ, МІСІЯ, STEP-АНАЛІЗ, МАТРИЦЯ BCG, IFAS-АНАЛІЗ, ABC-АНАЛІЗ, XYZ-АНАЛІЗ, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ, PEST-АНАЛІЗ, COVID-19. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПІДПРИЄМСТВО, ВПЛИВ, СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГ, ПІДПРИЄМСТВО, УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПОШТОВІ ПОСЛУГИ, ДІЯЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, РИНОК БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ТОВАРИ З МАРКУВАННЯМ, МІЖНАРОДНІ ДОБРОВІЛЬНІ СТАНДАРТИ, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІ, СТАЛЕ ВИРОБНИЦТВО ТА СПОЖИВАННЯ. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ, СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ІНСТРУМЕНТИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, СКЛАДНІ СПОЖИВЧІ ПОСЛУГИ, ПОСЛУГИ РЕСТОРАННОГО ХАРЧУВАННЯ, ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІ. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ, АНАЛІЗ, ДОСЛІДЖЕННЯ, УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ІМІДЖ, ЛОЯЛЬНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ, ПОСЛУГИ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КАВ’ЯРНІ ТРЕТЬОЇ ХВИЛІ, СПОЖИВЧА ПОВЕДІНКА, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КЛАСИФІКАЦІЯ, АГРОПРОДУКТОВИЙ РИНОК, ФАКТОРИ МАКРОСЕРЕДОВИЩА, СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ, ДИВЕРСИФІКАЦІЯ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПРОСУВАННЯ, ФІТНЕС РИНОК МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, РИНОК ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, АНАЛІЗ, ДОСЛІДЖЕННЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТОВАРУ. МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, РОЗВИТОК ТОВАРУ, СТАЛИЙ РОЗВИТОК, КОПМЛЕКС МАРКЕТИНГУ, ВАНТАЖНІ ВАГОНИ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЯ, СЕГМЕНТУВАННЯ, СПОЖИВАЧ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, MARKETING STRATEGY, STRATEGY, SEGMENTATION, CONSUMER, CONSUMER MARKET МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ОДНОРАЗОВА ПРОДУКЦІЯ, НЕТКАНІ МАТЕРІАЛИ, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, DOILY, PANNA MLADA, POLIX PRO&MED, FORTIUS PRO МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, СЕГМЕНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ОНОВЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ ЗАКЛАДУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, АНАЛІЗ РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ НА РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, ПРОСУВАННЯ ЗАКЛАДУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОЛІТИКА МЕРЧАНДАЙЗИНГУ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ТОВАРИ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ВПОДОБАННЯ СПОЖИВАЧІВ, СТРАТЕГІЯ, КОМУНІКАЦІЇ, СЕГМЕНТАЦІЯ, ПРОСУВАННЯ, МЕДІАПЛАНУВАННЯ, ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ДОДАТКОВА ОСВІТА, КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА, МЕДІАПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, РИНОК ПОБУТОВИХ ПОСЛУГ, СЕЗОННІСТЬ, СИНХРОМАРКЕТИНГ. МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ТОВАР ПОВСЯКДЕННОГО ПОПИТУ, ТОРГОВЕЛЬНА МАРКА, РІВЕНЬ ВПІЗНАВАНОСТІ. МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ІННОВАЦІЙНІ РОЗРОБКИ, ТЕЛЕКОМІНКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ, РИНОК В2В ТА В2С ДЛЯ ІНТЕРНЕТ ПРОВАЙДЕРА МАРКЕТИНГОВЕ СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, ТОВАРИ ТРИВАЛОГО ВИКОРИСТАННЯ, ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ АСОРТИМЕНТУ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО, ,ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ, РИНОК МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ, БРЕНД, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, СИСТЕМА ПРОДАЖ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, БРЕНД, РИНОК СХОЖИХ ТОВАРІВ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІІ, МАРКЕТИНГ У БАНКУ, ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ, ОНЛАЙН-БАНКІНГ, КОНТЕНТ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІІ, ПРОСУВАННЯ В ІНТЕРНЕТІ, PR-ТЕХНОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ, ГРОМАДСЬКА СПІЛКА, ІТ-КОМПАНІЯ, ТЕХНІЧНИЙ ФАХІВЕЦЬ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, DIGITAL-КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, КОМУНІКАЦІЙНІ МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, DIGITAL-КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГ РЕКЛАМНИХ АГЕНЦІЙ, КОМУНІКАЦІЙНІ МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, КОМПЛЕКС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ, ВПІЗНАВАНІСТЬ БРЕНДУ, МЕДІА-ПЛАН. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, РИНОК ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, ВПОДОБАННЯ СПОЖИВАЧІВ, СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ, МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, РИТЕЙЛ, БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, СПОЖИВАЧІ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИТОНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПРОСТІ СПОЖИВЧІ ПОСЛУГИ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, ПРОЦЕС ПРИДБАННЯ ПОСЛУГ МЕДІА ПЛАНУВАННЯ, ПАНДЕМІЯ, РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ, РИНОК ПОБУТОВИХ ПОСЛУГ МЕРЧАНДАЙЗИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, ХАРЧОВА ПРОДУКЦІЯ МОТИВАЦІЯ, СИСТЕМА МОТИВАЦІЙ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ. НЕЙРОМАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ СПОЖИВЧИЙ РИНОК, ІМПУЛЬСИВН І ПОКУП И, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІ НОВИЙ ТОВАР, ПРОСУВАННЯ, РИНОК КОНДИТЕРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБІЗНАНІСТЬ ТОРГОВОЇ МАКРИ. СЕГМЕНТУВАНЯ СПОЖИВАЧІВ. ЕФЕКТИВНІ КАНАЛИ ПРОСУВАННЯ. ВИВЧЕННЯ АСОРТИМЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ОПТОВИЙ РИНОК, МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ПРОГРАМА ПРОСУВАННЯ ПЕРСОНАЛ, КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, ПЛИННІСТЬ КАДРІВ, МОТИВАЦІЯ ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ, САНТЕХНІКА, ФАКТОРИ ЗОВНІШНЬОГО ВПЛИВУ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПОСЛУГ, СТАТУС КОМПАНІЇ, СПОЖИВЧЕ СПРИЙНЯТТЯ, БРЕНД, ПРОСУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ, СТРАТЕГІЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ, МІКРОСЕРЕДОВИЩЕ, МАКРОСЕРЕДОВИЩЕ, ДОСЛІДЖЕННЯ ВПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ, СПЕЦІЇ ТА ПРЯНОЩІ. ПОСЛУГА, ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГА, СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ, ПРОГРАМА ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ПОСЛУГИ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, КЛІЄНТИ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ ПРОГРАМА, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ПРОГРАМА, СТРАТЕГІЯ, АНАЛІЗ, ДОСЛІДЖЕННЯ, СЕРЕДОВИЩЕ ПРОДУКТОВА СТРАТЕГІЯ, АСОРТИМЕНТ, ДОСЛІДЖЕННЯ ВПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ, СПЕЦІЇ ТА ПРЯНОЩІ. ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО, СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ РИНОК, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ, ПРОГРАМА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ПРОСУВАННЯ, АСОРТИМЕНТ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, МАРКЕТИНГ, РИНОК ТОВАРІВ ДЛЯ РИБОЛОВЛІ ПРОФІЛЬ СПОЖИВАЧА, КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАРТА «ПОДОРОЖІ СПОЖИВАЧА», ТОВАРИ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОПИТУ, ЕТАПИ СПОЖИВЧОГО ВИБОРУ. ПІДПРИЄМСТВО РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ Р НОК СНЕКІВ УКРА Н , ПРОСУВАННЯ, ПОДУКТ, ПРОДУКТОВО-Р НКОВА СТРАТЕГІЯ, РОЗРОБКА ТОВАРУ РЕКЛАМА, РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ, РЕКЛАМНА СТРАТЕГІЯ, ПРОСУВАННЯ, РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ, КРИЗОВЕ СТАНОВИЩЕ, ПАНДЕМІЯ COVID-19, ВІЙНА, KPI, РИТЕЙЛ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ рекламна кампанія, рекламний бюджет, маркетинг, маркетингова діяльність РИНОК ОСВІТНІХ ПОСЛУГ, КЛЮЧОВІ СТЕЙКХОЛДЕРИ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, БЕНЧМАРКІНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, MARKET OF EDUCATIONAL SERVICES, KEY STAKEHOLDERS, MARKETING RESEARCH, LOYALTY, BENCHMARKING, MARKETING COMMUNICATIONS РИНОК ОСВІТНІХ ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СПОЖИВЧА ПОВЕДІНКА, ЛОЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ РИНОК ШВИДКОГО ХАРЧУВАННЯ, КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ, СЕРВІСИ ДОСТАВКИ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИТЕЙЛ, ПРОДОВОЛЬЧІ ТОВАРИ, РОЗДРІБНИЙ ТОРГОВЕЦЬ, МАРКЕТИНОВІ РІШЕННЯ, КУПІВЕЛЬНА ПОВЕДІНКА, ЛОЯЛЬНІСТЬ РОЗДРІБНИЙ МАГАЗИН, САНТЕХНІКА ТА ОПАЛЮВАЛЬНА ТЕХНІКА, ДОСЛІДЖЕННЯ КУПІВЕЛЬНИХМ МОТИВІВ ТА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ РОЗДРІБНОГО МАГАЗИНУ РОЗРОБКА ПРОГРАМИ, ПРОСУВАННЯ, ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ, ПІДПРИЄМСТВО, РИНОК HORECA, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ сонячна енергетика, високотехнологічні ринки, просування нової послуги, програма просування СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, КРЕДИТНІ ПОСЛУГИ, ПРОСУВАННЯ, FACEBOOK, INSTAGRAM споживчий вибір, маркетингове дослідження, непродовольчі товари, поведінка споживача СПОЖИВЧИЙ ВИБІР, СПОЖИВЧА ПОВЕДІНКА, ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА, ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ СПОЖИВЧИЙ РИНОК, ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ, РИНОК МЕДТЕХНІКИ, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІ СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГ АСОРТИМЕНТНА СТРАТЕГІЯ, РИНОК ФІТНЕС ПОСЛУГ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, ATL та BTL – ЗАХОДИ, ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ, РИНОК FMCG, РИНОК КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ. СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СЕГМЕНТУВАННЯ, КОНКУРЕНЦІЯ СТРАТЕГІЧНА ПОВЕДІНКА, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ІННОВАЦІЙНІ РОЗРОБКИ, МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ, РИНОК ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ, МАТРИЦЯ АНСОФФА, РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ, СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТИ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, МАРКЕТИНГ, РИНОК ТОВАРІВ ДЛЯ РИБОЛОВЛІ СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА, ВНУТРІШНЯ МАРКЕТИНГОВА СЕРЕДА, ЗОВНІШНЯ МАРКЕТИНГОВА СЕРЕДА, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ стратегія, маркетингові стратегії, програма маркетингу, методи стратегічного маркетингу, ринок непродовольчих товарів СТРАТЕГІЯ, ПЛАНУВАННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, РОЗВИТОК, ПОЗИЦІЮНУВАННЯ СТРАТЕГІЇ, ПРОСУВАННЯ, АСОРТИМЕНТ , МАРКЕТИНГ, РИНОК ПОДАРУНКІВ, СТРАТЕГІЧНІ РІШЕННЯ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ, ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА, ОБҐРУНТУВАННЯ НАПРЯМІВ МАРКЕТИНГОВОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВАР, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕН, ТОВАРНА ПОЛІТИКА, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, АСОРТИМЕНТ. ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, МАРКЕТИНГОВА І КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ, SWOT-АНАЛІЗ, PEST- АНАЛІЗ, АВС-АНАЛІЗ, НОМЕНКЛАТУРНА ГРУПА, РОЗПИЛЮВАЧ, ДОБРИВА, ЗАСОБИ ЗАХИСТУ РОСЛИН,АГРОКЛІНІНГ ТУРИСТИЧНА КРИЗА, АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ, ТУРИСТИЧНА ГАЛУЗЬ, ТУРИСТИЧНЕ АГЕНТСТВО, АТИКРИЗОВА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ У кваліфікаційній роботі проаналізованооснови стимулювання збуту на ринку товарів повсякденного попиту, проведено дослідження маркетингового середовища підприємства ТОВ «Катеринославхліб», обґрунтування програми стимулювання збуту товару «хліб нарізний подовий хуторський» Об’єкт розроблення:ТОВ «Катеринославхліб» Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретико-методичних основ стимулювання збуту на ринку товарів повсякденного попиту та розробка комплексу заходів для підвищення ефективності збуту на прикладі конкретного товару. ТОВ «Катеринославхліб», що мають сильних конкурентів, з метою виведення нового товару «Хліб нарізний подовий Хуторський» доцільно використовувати методи цифрового маркетингу, а саме з інтернет джерел та соціальних мереж, щоб велика кількість кінцевих споживачів могла оперативно отримувати основні відомості про переваги та відгуки щодо інноваційного товару. Результати роботи можуть бути використаніТОВ «Катеринославхліб» та іншими підприємствами. Робота має застосування у сфері: 1. Маркетингового дослідження: Дослідження можуть бути використані для вивчення споживацької поведінки і впливу різних факторів на купівельну поведінку. 2. Розробки стратегій збуту: Результати дослідження можуть бути використані для розробки стратегій збуту для хлібобулочних продуктів. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: На основі результатів опитування, підприємству ТОВ «Катеринославхліб» рекомендовано запровадити програму стимулювання збуту для «Хліба нарізного подового Хуторський», яка включає акції та знижки, рекламну кампанію, розширення роздрібної мережі та активне використання соціальних медіа та інтернет-маркетингу. Соціально-економічна ефективність роботи полягає: Економічна ефективність = 62.92 %, ROI = 628,23%, NPV = 119 262 925 грн. Після реалізації програми стимулювання збуту буде виявлено позитивний ефект на обсяги продажу продукції. Зокрема, підготовка менеджерів збуту підвищить їх знання про продукт і сприйняття підвищенню обсягів продажів. Рекламна кампанія та активності в соціальних медіа привернуть увагу більшої кількості споживачів, збільшуючи впізнаваність бренду. Акції та знижки стануть додатковим стимулом для покупки продукту. Все це призведе до збільшення продажів і підвищення доходу від продажу "Хліб нарізний подовий Хуторський". У роботі використано такі методи досліджень: 1. Опитування: Використовувалось для вивчення споживацької поведінки і впливу різних факторів на покупку хлібобулочних продуктів. 2. Економічний аналіз: Використовувався для розрахунку економічної ефективності заходів УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ, АНАЛІЗ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ АСОРТИМЕНТУ, РИНОК В2В , ПАРФУМИ УНІКАЛЬНІ ПРОМИСЛОВІ ПОСЛУГИ, МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ, СПОЖИВЧИЙ ВИБІР, МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ, АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГ УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ ПЕРСОНАЛУ, МАРКЕТИНГОВА ПРОГРАМА, ІННОВАЦІЙНІ РОЗРОБКИ, РИНОК ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ ПРОЄКТАМИ, ГРОМАДСЬКА СПІЛКА, ІТ-СПІЛЬНОТА, ПРОЄКТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ В НЕКОМЕРЦІЙНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПРОСУВАННЯМ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ, ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ, GOOGLE ADS, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГ, ПРОСУВАННЯ, РЕКЛАМА, СЕРВІС ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ, ОРЕНДА АТРАКЦІОНІВ, РИНОК РОЗВАГ, МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ. ХАРЧОВІ ТОВАРИ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ПОКУПКУ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, СЕГМЕНТ. ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ, БАНКІВСЬКА СФЕРА, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇ ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЯ,ІНСТРУМЕНТИ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ІВЕНТ-МАРКЕТИНГ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, РИНОК ПИВА, ІВЕНТИ, КРАФТОВЕ ПИВО ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, СПОЖИВЧІ ПОСЛУГИ, ПОСЛУГИ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, РІШЕННЯ СПОЖІВАЧІВ, ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙНІ ТОВАРИ, МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНІ ТОВАРИ, ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІ ІНТЕРНЕТ, МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ, АУТСОРСИНГ, ІНТЕРНЕТ ПРОСУВАННЯ, ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, ІНСТРУМЕНТИ, МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ, ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, БЮДЖЕТУВАННЯ. ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЯ БЕНЧМАРКІНГУ, ЕЛЕКТРОННИЙ РИНОК, ЦИФРОВІ МЕТОДИ ПРОДАЖІВ, ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ, ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ЦИФРОВІ КОМУНІКАЦІЇ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ІНТЕРНЕТ-ПРОСУВАННЯ, ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ІНТЕРНЕТ–МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ, ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ–МАРКЕТИНГУ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ


Підфонди цього фонду