Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 18.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
Вознюк.pdf.jpg24-гру-2019Обгрунтування чинників, що впливають на вибір товару імпульсивної покупкиВознюк, Андрій
Червякова.pdf.jpg24-гру-2019Дослідження купівельної поведінки споживачів з метою оновлення асортиментуЧерв'якова, Анастасія
Калиберова.pdf.jpg24-гру-2019Дослідження напрямів формування асортименту промислового підприємстваКаліберова, Валерія
Мірошниченко.pdf.jpg24-гру-2019Поведінкові особливості споживачів на ринку додаткових освітніх послугМірошниченко, Дар’я
Позолкова.pdf.jpg24-гру-2019Дослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту послугПодзолкова, Дар’я
Савельева.pdf.jpg24-гру-2019Формування маркетингової стратегії підприємстваСавєльєва, Тетяна
Ваньо.pdf.jpg24-гру-2019Особливості поведінки споживача підприємства роздрібної торгівліВаньо, Павло
Анисимова.pdf.jpg24-гру-2019Дослідження поведінки споживачів на ринку послугАнісімова, Ірина
Вібла.pdf.jpg24-гру-2019Визначення цільового сегменту підприємства з надання послуг на споживчому ринкуВібла, Марина
Темирова.pdf.jpg24-гру-2019Обґрунтування чинників, що впливають на вибір послуг на промисловому ринкуТемірова, Аліна