Магістри : [74] Головна сторінка фонду Перегляд статистики

Перегляд
5W Марка Шерингтона, маркетинг, сталий розвиток, просування DIGITAL МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ, МАРКЕТИНГ, АНАЛІТИКА ДАНИХ, МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТ, ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ПОСЛУГА, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ БРЕНД, ПРОСУВАННЯ, ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК, МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ бренд, стратегія, побутова техніка та електроніка, лендінг, рекламна компанія, SEO-технології ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ, ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ. ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА, УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАД ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЗБУТ, ЗБУТОВА СТРАТЕГІЯ, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, КАНАЛИ РОЗПОДІЛУ ЗБУТОВА СТРАТЕГІЯ, ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ, АГРАРНИЙ РИНОК, АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ, НАПРЯМ РОЗВИТКУ, РИНКОВІ СЕГМЕНТИ, СТЕЙКХОЛДЕРИ, ТЕОРІЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЯ, АНГЛІЙСЬКА МОВА, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПУБЛІКАЦІЇ, МРАКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА, МАРКЕТИНГ МІКС, ПОСЛУГА КОМУНІКАЦІЯ, РЕКЛАМА, ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ, РИНОК РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ, МЕДІАВПОДОБАННЯ КОНВЕРСІЯ, КОНТЕНТ-ПЛАН, ЛІДОГЕНЕРАЦІЯ, SMM-СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ, ТАРГЕТ КОНСАЛТИНГОВІ ПОСЛУГИ, УПРАВЛІНСЬКІ МЕТОДИ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ КРОССКАНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, RFM-АНАЛІЗ, ТОВАРИ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОПИТУ МАРКЕТИНГ ПІД ЧАС ВІЙНИ, МАРКЕТИНГ ХІМІЧНОЇ СИРОВИНИ, РОЗШИРЕННЯ АСОРТИМЕНТНОГО ПОРТФЕЛЮ МАРКЕТИНГ, ВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ, МАРКЕТИНГОВІ КОММУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, РИНОК КРАСИ ТА ЗДОРОВ’Я МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ, ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГ, РЕКЛАМА, МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ, КОМУНІКАЦІЇ, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГ, СТАЛИЙ РОЗВИТОК, КОМПОЗИТНІ МАТЕРІАЛИ, АРМАТУРА, АНКЕТУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, РИНОК БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, РИНОК КОМПОЗИТНИХ МАТЕРІАЛІВ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ, СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ІНСТРУМЕНТИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КЛАСИФІКАЦІЯ, АГРОПРОДУКТОВИЙ РИНОК, ФАКТОРИ МАКРОСЕРЕДОВИЩА, СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ, ДИВЕРСИФІКАЦІЯ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЯ, СЕГМЕНТУВАННЯ, СПОЖИВАЧ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, MARKETING STRATEGY, STRATEGY, SEGMENTATION, CONSUMER, CONSUMER MARKET МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, СЕГМЕНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ТОВАРИ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ВПОДОБАННЯ СПОЖИВАЧІВ, СТРАТЕГІЯ, КОМУНІКАЦІЇ, СЕГМЕНТАЦІЯ, ПРОСУВАННЯ, МЕДІАПЛАНУВАННЯ, ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ДОДАТКОВА ОСВІТА, КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА, МЕДІАПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВЕ СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, ТОВАРИ ТРИВАЛОГО ВИКОРИСТАННЯ, ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ АСОРТИМЕНТУ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО, ,ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, DIGITAL-КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГ РЕКЛАМНИХ АГЕНЦІЙ, КОМУНІКАЦІЙНІ МОДЕЛІ МЕДІА ПЛАНУВАННЯ, ПАНДЕМІЯ, РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ, РИНОК ПОБУТОВИХ ПОСЛУГ ПЕРСОНАЛ, КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, ПЛИННІСТЬ КАДРІВ, МОТИВАЦІЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ, СТРАТЕГІЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ, МІКРОСЕРЕДОВИЩЕ, МАКРОСЕРЕДОВИЩЕ, ДОСЛІДЖЕННЯ ВПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ, СПЕЦІЇ ТА ПРЯНОЩІ. ПОСЛУГА, ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГА, СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ, ПРОГРАМА ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО, СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ РИНОК, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ, ПРОГРАМА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ Р НОК СНЕКІВ УКРА Н , ПРОСУВАННЯ, ПОДУКТ, ПРОДУКТОВО-Р НКОВА СТРАТЕГІЯ, РОЗРОБКА ТОВАРУ РЕКЛАМА, РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ, РЕКЛАМНА СТРАТЕГІЯ, ПРОСУВАННЯ, РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ, КРИЗОВЕ СТАНОВИЩЕ, ПАНДЕМІЯ COVID-19, ВІЙНА, KPI, РИТЕЙЛ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ рекламна кампанія, рекламний бюджет, маркетинг, маркетингова діяльність РИНОК ОСВІТНІХ ПОСЛУГ, КЛЮЧОВІ СТЕЙКХОЛДЕРИ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, БЕНЧМАРКІНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, MARKET OF EDUCATIONAL SERVICES, KEY STAKEHOLDERS, MARKETING RESEARCH, LOYALTY, BENCHMARKING, MARKETING COMMUNICATIONS РОЗДРІБНИЙ МАГАЗИН, САНТЕХНІКА ТА ОПАЛЮВАЛЬНА ТЕХНІКА, ДОСЛІДЖЕННЯ КУПІВЕЛЬНИХМ МОТИВІВ ТА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ РОЗДРІБНОГО МАГАЗИНУ РОЗРОБКА ПРОГРАМИ, ПРОСУВАННЯ, ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ, ПІДПРИЄМСТВО, РИНОК HORECA, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ сонячна енергетика, високотехнологічні ринки, просування нової послуги, програма просування СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, КРЕДИТНІ ПОСЛУГИ, ПРОСУВАННЯ, FACEBOOK, INSTAGRAM СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТИ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, МАРКЕТИНГ, РИНОК ТОВАРІВ ДЛЯ РИБОЛОВЛІ СТРАТЕГІЇ, ПРОСУВАННЯ, АСОРТИМЕНТ , МАРКЕТИНГ, РИНОК ПОДАРУНКІВ, СТРАТЕГІЧНІ РІШЕННЯ ТУРИСТИЧНА КРИЗА, АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ, ТУРИСТИЧНА ГАЛУЗЬ, ТУРИСТИЧНЕ АГЕНТСТВО, АТИКРИЗОВА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ ПЕРСОНАЛУ, МАРКЕТИНГОВА ПРОГРАМА, ІННОВАЦІЙНІ РОЗРОБКИ, РИНОК ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ ПРОЄКТАМИ, ГРОМАДСЬКА СПІЛКА, ІТ-СПІЛЬНОТА, ПРОЄКТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ В НЕКОМЕРЦІЙНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПРОСУВАННЯМ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ, ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ, GOOGLE ADS, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГ, ПРОСУВАННЯ, РЕКЛАМА, СЕРВІС ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ, БАНКІВСЬКА СФЕРА, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЯ БЕНЧМАРКІНГУ, ЕЛЕКТРОННИЙ РИНОК, ЦИФРОВІ МЕТОДИ ПРОДАЖІВ, ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ, ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ЦИФРОВІ КОМУНІКАЦІЇ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ–МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ, ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ–МАРКЕТИНГУ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ


Зібрання цього фонду

2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри [18]

Кваліфікаційні роботи студентів 2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри

2020 рік випуску 075 маркетинг Магістри [8]

Кваліфікаційні роботи студентів 2020 рік випуску 075 маркетинг Магістри

2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри [16]

Кваліфікаційні роботи студентів 2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри

2021-2022 навчальний рік [8]

Кваліфікаційні роботи студентів 2021-2022 років навчання 075 Маркетинг Магістри

2022-2023 навчальний рік [24]

Кваліфікаційні роботи студентів 2022-2023 років навчання 075 Маркетинг Магістри