Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 24.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
Кваліфікаційна_робота_Бахілін_Микита_Сергійович_075_17_1.pdf.jpg11-чер-2021Маркетингова стратегія позиціонування послуг компаніїБахілін, Микита
Титаренко.pdf.jpg11-чер-2021Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2BТитаренко, Нікіта
Росточило.pdf.jpg11-чер-2021Організація продажу роздрібного підприємства на засадах омніканального маркетингу в умовах пандемії COVID-19Росточило, Аліна
Сур‘янінова.pdf.jpg11-чер-2021Удосконалення маркетингової товарної політики підприємстваСур’янінова, Маріанна
Бойко.pdf.jpg11-чер-2021Методи просування продукції компанії в інтерактивному маркетинговому середовищіБойко, Дар’ї
Гипський.pdf.jpg11-чер-2021Вибір цільового сегменту для магазину і позиціонування на ринку харчових продуктівГипський, Євген
Задоя.pdf.jpg11-чер-2021Маркетингова стратегія підприємства на ринку послугЗадоя, Валерія
Забара.pdf.jpg11-чер-2021Івент-маркетинг в системі комунікаційної діяльності підприємстваЗабара, Поліна
Зайцев.pdf.jpg11-чер-2021Стимулювання продажу на основі підвищення мотивації працівниківЗайцев, Іван
Шваб.pdf.jpg11-чер-2021Мерчандайзинг у системі маркетингових комунікацій на підприємтствіШваб, Тетяна