2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри : [16] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 16 з 16
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
Чопик.pdf.jpg1-гру-2023Імплементація маркетингових стратегічних рішень в діяльність підприємстваЧопик, Єлизавета
Циба.pdf.jpg1-гру-2023Формування корпоративної культури підприємстваЦиба, Марія
Тюпа.pdf.jpg1-гру-2023Розробка стратегії просування кредитних послуг мікрофінансових організацій у соціальних мережахТюпа, Дар’я
Сокуренко.pdf.jpg1-гру-2023Розробка продуктово-ринкової стратегії для снекової продукції компаніїCокуренко, Софія
Рожненко.pdf.jpg1-гру-2023Розробка рекламної кампанії підприємства на ринку послугРожненко, Вероніка
Пушкова.pdf.jpg1-гру-2023Маркетингова комунікаційна політика підприємства на ринку роздрібної торгівліПушкова, Вероніка
Пономарьова.pdf.jpg1-гру-2023Кроссканальна стратегія комунікацій підприємства роздрібної торгівлі в умовах пандеміїПономарьова, Вікторія
Ніконова.pdf.jpg1-гру-2023Стратегія цифрового маркетингу на ринку сільськогосподарської технікиНіконов, Владислав
Мехтельова.pdf.jpg1-гру-2023Управління маркетинговою товарною політикою підприємстваМехтельова, Ілона
Макуха.pdf.jpg1-гру-2023Просування бренду компанією-дистриб’ютором на промисловому ринкуМакуха, Юрій
Мажуга.pdf.jpg1-гру-2023Розробка бенчмаркінгової стратегії в управлінні продажами роздрібного інтернет-магазинуМажуга, Анастасія
Лясов.pdf.jpg1-гру-2023Формування стартегії розвитку мережі роздрібних магазинівЛясов, Данил
Коробков.pdf.jpg1-гру-2023Розробка стратегії просування корпоративного бренду компанії на ринку макрофінансових послуг УкраїниКоробков, Ілля
Губа.pdf.jpg1-гру-2023Маркетингов а стратегі я підприємства на агропродуктовому ринку в період пандемії COVID 2019Губа, Анатолій
Баржак.pdf.jpg1-гру-2023Формування стратегії просування компанії на ринку медичних товарівБаржак, Єва
Бардаков.pdf.jpg1-гру-2023Формування стратегії позиціонування нового товару підприємстваБардаков, Юрій
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 16 з 16